Hvis jeg nu alligevel skulle finde på at købe sådan et Asus GTX 970, selv om der snakkes de om de pluslige opstået fejl på de der ROPs, er det så noget, som jeg vil få problemer med i BF4?? spiller kun BF4. men kan/vil de kunne rette de fejl med en bios opdatering?? hvis en driver ikke kan. vil nødig købe katten i sækken 😕
Jeg hadet ellers lige sat mit Asus GTX 770 til salg på DBA i tordags. fordi jeg ville ha sådan et lækkert GTX 970 og nogle flere FPS i BF4. men da held i uheld at ham gutten der skrev til mig torsdag aften, ikke kom fredag, for at afhente mit kort... puha 🤣 da lidt heldigt, da jeg først fik øje på den nyhed i nat
Og jeg er/bliver ganske fornøjet: Hvis disse fejlbehæftede tingester falder voldsomt i pris 🤣
Så skal jeg da HA'!!
krydser fingrer og tæer..
Hvis jeg nu alligevel skulle finde på at købe sådan et Asus GTX 970, selv om der snakkes de om de pluslige opstået fejl på de der ROPs, er det så noget, som jeg vil få problemer med i BF4?? spiller kun BF4. men kan/vil de kunne rette de fejl med en bios opdatering?? hvis en driver ikke kan. vil nødig købe katten i sækken 😕
Jeg hadet ellers lige sat mit Asus GTX 770 til salg på DBA i tordags. fordi jeg ville ha sådan et lækkert GTX 970 og nogle flere FPS i BF4. men da held i uheld at ham gutten der skrev til mig torsdag aften, ikke kom fredag, for at afhente mit kort... puha 🤣 da lidt heldigt, da jeg først fik øje på den nyhed i nat
#30 Virker ikke til du forstår problematikken, overhovedet.
Som mange andre har skrevet, tilskrev man disse problemer dårlige drivere, da kortet stadig var nyt. Nu ved vi så, hvorfor problemerne var som de er, stadig er, og altid vil være.
Du kan have ret i ydelsen er den samme, men de spil som kortet skal køre vil ændre sig, hvor de 4GB kan og vil være nødvendige.
Er glad for du morer dig 🙂
#30 Virker ikke til du forstår problematikken, overhovedet.
Som mange andre har skrevet, tilskrev man disse problemer dårlige drivere, da kortet stadig var nyt. Nu ved vi så, hvorfor problemerne var som de er, stadig er, og altid vil være.
Du kan have ret i ydelsen er den samme, men de spil som kortet skal køre vil ændre sig, hvor de 4GB kan og vil være nødvendige.
Er glad for du morer dig 🙂
Ja og problemerne er der også med gtx 980. Derfor beholder jeg 970erne og venter til big maxwell. 😀
#59 Nvidia er rykket videre. De mener ikke der er tale om en fejl eller lign. Tværtimod, kalder de det en feature. Det er forhandlerne selv det har besluttet at tage imod returneringer. Kun MSI har meldt ud de vil tage alle kort retur; lige meget hvor det er købt, skulle man ønske at returnere sit kort.
#59 Nvidia er rykket videre. De mener ikke der er tale om en fejl eller lign. Tværtimod, kalder de det en feature. Det er forhandlerne selv det har besluttet at tage imod returneringer. Kun MSI har meldt ud de vil tage alle kort retur; lige meget hvor det er købt, skulle man ønske at returnere sit kort.
Har du en kilde til det MSI citat?
#62 Hvilket vi vidste for længe siden. Ændre stadig ikke på, at de 512MB er 7 gange langsommere end de første 3.5GB. 660Tis sidste 512MB er væsentligt hurtigere end 970s. Man kan så undre sig over hvorfor det forholder sig sådan.. 🤡
I also got some more clarification on the relationship between the GTX 660 Ti and the GTX 970 memory implementation. As it turns out, the GTX 660 Ti with the unbalanced memory system (one memory controller having access to more DRAM) also reported separate pools of memory, one at 1.5GB and one at 0.5GB, to the operating system. The difference is that the performance penalty between them was not nearly as severe as the delta we are seeing here on the GTX 970. Still, Alben claims that the software tricks the company learned then were directly applicable to the GTX 970 and thus the integration should be improved over what we saw those years ago.
http://www.pcper.com/reviews/G...
Hvad med rops? Var antallet ikke større ved udgivelsen?
Hvis jeg ejede et GTX 970, ville jeg returnere det for så at købe det igen. Hvis det var købt til launch price kan man måske spare en hundredmand i dag, og så får man jo også reklamationsretten/garantien fornyet, og man kan opleve følelsen af nyt kort endnu en gang. Det er også en god chance for at skifte mærke eller model hvis man vil.
#86 Det er en fejl ifølge specifikationerne. Kortet har en fejl uanset hvad man siger. At så det køre skide godt er noget helt andet.
#86 Det er en fejl ifølge specifikationerne. Kortet har en fejl uanset hvad man siger. At så det køre skide godt er noget helt andet.
Nej kortet har ikke nogen fejl EOD. Det er de oprindelige oplyste specifikationer der er fejlagtige. Kortet virker som det hele tiden har været planen.
Nej kortet har ikke nogen fejl EOD. Det er de oprindelige oplyste specifikationer der er fejlagtige. Kortet virker som det hele tiden har været planen.
Hvis man ændrer på specifikationer efterfølgende, så har kortet en fejl.
Der er så op til køber at vurdere om den er væsentlig, for vedkommendes brug af kortet.
Kortet ville have fungeret bedre med 64 ROP/ 2 Mb L2 cache.
#90 Kortet har en Fejl ifølge specifikationerne længer er den ikke. Hvorfor kan du ikke se det.
Bilen har 120hk ifølge specifikationerne, men testen viser den kun har 90hk. Det er også en fejl uanset hvad man siger.
Bilen har 120hk ifølge specifikationerne, og testen viser den har 120hk. Bilen fejler ingen ting.
Lidt OT, men i får den alligevel 🙂
https://www.youtube.com/watch?...
Hmm.. ja som udgangspunkt vil vi alle selvf. gerne ha` den vare, vi mener at ha` købt :) Man må jo også huske på, at hvis man beholder et "mangelfuldt" kort vil det falde i en senere salgspris, da en køber vel vil høre, om kortet har defekten eller ej og byde derefter.
Købte jeg en ny bil for bare at køre små byture, ville jeg da alligevel bytte kareten, hvis det pludselig forlød, at styretøjet knækker eller et hjul falder af, hvis jeg kører over 150 km/t. hehe.
Men lidt surt er det da altid, at skulle bruge tid på, at skifte varerne ud på grund af mangelfuld/forkert varedeklaration :)
Jeg ville ellers købe et kort til knægten, men det bliver så nok et andet af slagsen......
#120 Det kan jo også være at det ikke har været planen, til at starte med, men da de nu blev opdaget, siger de det har været planen heletiden med det kort. 😛 Måske hænger det sådan sammen hvem ved 😉