Hjælp til opsætning/placering af hardware

Bundkort / CPU d.  01. februar. 2015, skrevet af krille18
Vist: 594 gange.

krille18

Bruger
Tilføjet:
01-02-2015 00:28:50
Svar/Indlæg:
28/5
Hej Hol,
Jeg har et spørgsmål vedrørende placering af mit grafikkort. Jeg ved ikke om det er nødvendigt at tilslutte grafikkortet i pcie 3.0. Grunden til at jeg ikke har gjort det endnu, er at det kniber med pladsen i mit kabinet (grafikkortet hvis det isættes pcie 3.0, vil næsten støde på radiatorene på min cpu fan). Dette bringer mig til mit andet spørgsmål som er: kan jeg rykke på min cpu blæser, så at radiatoren vender imod min blæser?
bemærk at der på billederne også at et lille trådløst internet kort, dette sidder ikke i nu, så det er ikke et problem i forhold til plads.

Jeg smider lige et link med billeder i så det er lidt nemmere at guide mig på rette vej.
På forhånd tak for hjælpen.

https://docs.google.com/docume...
mangekyo

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2015 01:30:56
Svar/Indlæg:
516/11
Så længe det ikke støder i mod er der ingen problemer. Som jeg ser det er der masser af plads...

obimac

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2015 01:41:02
Svar/Indlæg:
486/13
Kan heller ikke se noget problem i at smide det op i den øverste pci-e port, der er jo plads nok.

Noltus

Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2015 09:51:43
Svar/Indlæg:
2211/331

Hej Hol,
Jeg har et spørgsmål vedrørende placering af mit grafikkort. Jeg ved ikke om det er nødvendigt at tilslutte grafikkortet i pcie 3.0. Grunden til at jeg ikke har gjort det endnu, er at det kniber med pladsen i mit kabinet (grafikkortet hvis det isættes pcie 3.0, vil næsten støde på radiatorene på min cpu fan). Dette bringer mig til mit andet spørgsmål som er: kan jeg rykke på min cpu blæser, så at radiatoren vender imod min blæser?
bemærk at der på billederne også at et lille trådløst internet kort, dette sidder ikke i nu, så det er ikke et problem i forhold til plads.

Jeg smider lige et link med billeder i så det er lidt nemmere at guide mig på rette vej.
På forhånd tak for hjælpen.

https://docs.google.com/docume...

krille18 skrev d. 01-02-2015 00:28:50
Forkert side at stille spørgsmål til HOL!!!. 🤣

krille18

Bruger
Tilføjet:
01-02-2015 11:15:02
Svar/Indlæg:
28/5
#3 hehe du fik mig jeg har kopieret teksten fra mit opslag på hol 🙂. Til jer andre skal i have tak for svar!