Elitebruger
Tilføjet:
01-02-2015 14:27:35
Svar/Indlæg:
1626/507
Hej derude vil lige fortælle jer min historie 🙂
For ca 1 år siden fik jeg stjålet min computer hos min tidligere kæreste, derfra havde jeg ikke computer i 8 måneder, jeg vil så logge på min origin account, men ikke muligt, finder ud af at det er en polak, som bruger min origin account, det siger support fra EA, de kan godt se at en polak spiller, og sproget er blevet ændret fra dansk til polsk, jeg har også spillet som jeg har købt i en butik, så jeg har SERIAL NUMMERET på spillet, samt kan jeg sige hvad første email som er blevet brugt ved oprettelse at den account.
Han har så overtaget ACCOUNT igen....3 GANG...., jeg har så fået nogle mail fra EA i denne weekend,,,(ikke mere da han har ændret email) som siger at jeg har oprettet en sag om at accounten er blevet HACKET, det er så bare ham som siger jeg har hacket ham HHAHHAHA han skriver så med EA support, kan se han skriver hvad han hedder,,,,mit navn,,,han skriver også at han har mistet adgang til email, det vil sige min email...Så han ved hvad han gør, bare ikke så smart af ham at skrive til ea,,,,håber de denne gang kan give et ip nummer på ham, ved ikke om de må det. De laver så en kæmpe fejl EA i polen, han skriver de skal slette det hemmelige spørgsmål,,,det gør de sku hahhaha snakkede med en fra EA support i Danmark,,han siger hun blevet fyret,,,det er det eneste de ikke må ændre,så kan alle jo bare ringe ind,,,og få en account, ja så polen er ikke lige mit land PT hahhaha hahhaha
Det der så også sker i weekenden er at min facebook profil bliver hacket, jeg er lige pludselig i forhold, alle mine nærmeste venner er blevet slettet,,,,meget mærkeligt at det lige er dem... jeg skal ændre sprog fra polsk til dansk, så regner med at han blev sur ang origin,,,,,ved ikke om der er en sammenhæng, men begge på polsk, og på samme tid....
jeg har sporet mig fra til 2 emails, og et telefon nummer, ringede til ham, og han ville ikke rigtig snakke hahaha
Sikke en weekend 🙂