nu er jeg rat noob til det her, men er vi ikke eninge om at de kun skal side på de 12 sorte fælter ? og hvordan finder jeg ud af hvor store de er altså hvor mange mm de skal være :)
Har du ikke nogle gamle alu eller kobber profiler, Feks en gammel cpu køler. Jeg har et hav af den slags i forskellige højder, materialer osv, gemt til samme formål. Så kan jeg bare gå i værkstedet og skære det jeg skal bruge. Hvis du ikke har så giv mig de mål du skal bruge dem i, så skærer jeg nogle til dig (meget billigt). Så skal du bare have en gang thermisk tape http://www.coolerkit.dk/shop/a... så er du kørende . Vh Shutdown
Jeg har brugt dem her: Enzotech RAM Cooler BMR-C1 High Profile - 8 Pack
En på hver af de sorte vram overfalde. Hvis du har 12, så skal du bruge 12 (2 pakker og så lidt til overs)
Alt efter hvad du vælger. Du vil have nogen som sidder hvor vand føring skal forbi, der brugte jeg nogle lav profil fra watercool.de, fordi jeg brugte Heatkiller universal blokke.
Jeg har desværre ikke billeder af det hvor kortene er ude, men her kan du se lidt.
eller jeg ved faktisk ikke om jeg skal bruge flere af 12, kan ikke helt finde ud af det.. tror kun det er 12 på de stor sorte felter ? eller skal jeg os have det på de grå fælder?
13# Hvad var der galt med ek universal blokke? Jeg har kørt med et par gamle swiftech mcw 60 på mine gfx, det var super.
De var klodset, og vinklet i deres indgang/udgang, som gjorde det umuligt at lave noget pænt sammen føring. Ved skift fra dem til Heatkiller, røg temps også 10grader ned, og dette var på begge kort, så ikke bare et tilfælde af dårlig montering.