Har lige købt denne tablet pc til min mor som har fødselsdag den 24, jeg vidste ikke hvor når tilbuddet hørte op og gad ikke at ringe og spørge så jeg bestilte med et samme jeg bestemte mig til hun skulle have en, så kunne hun kunne også få den inde de 14 dages returret fra købedato er gået.
Den er overaskende hurtig og har en stor skærm, til prisen er den et rigtig godt køb, så leder du efter en billig tablet pc med 10" skærm og rigtigt tastatur er den et rigtig godt bud, især til børnene der er begyndt i skolen som deres første pc eller en lille pc til svigermor
Havde jeg brug for en selv havde jeg med det samme bestilt en, men selv om den er billig kan jeg dog ikke retfærdig gøre at købe en (trods den lave pris).
Android fejler skam ikke noget,masser af apps og android er gratis(ingen ektra beløb der skal ligges oven i prisen på tablet pcen) er bestemt ikke langsom med en 1.6 quad core cpu,iphone 4s har den samme type cpu cortex a9 men kun 1.0 ghz og dual core, der er android 4.2, touch screen og 1366x768.
Er sikker på den også vil fungere fint som en en stor enhed til at styre alle sine medie enheder,sonus,server med mere
Lenovo laver en tablet til ca 1145kr men den har lidt anden opløsning og svagere cpu samt man har ikke tastaturet som kan bruges som fod http://www.laptops.dk/product_...
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af gasolin d. 05-02-2015 15:14:42.
Den kan jo drejes (frem og tilbage) 300 grader, men brude jo kunne stå af sig selv, den du linker til er til en tablet (så vidt jeg kan se) uden tastatur
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 07-02-2015 01:29:30.
Har satset og nu er der bestilt en Lenovo IdeaPad A10 til fruen ihvertfald .... Må se om hun ikke kan bruge den til lidt poker i sengen og andre små opgaver.