Du kan ikke have et OC'et setup med 800 RPM blæsere, så skal du have mange rads og mange blæsere.
Du skal også huske hvis de 68 Grader er den temp din CPU går op på ved LOAD, så er det den temperatur dine cores har. og det kan du ikke køle ned med vandkøling, da det vil være en statisk varmeudvikling ved 100% load.
God vandkøling kan dog holde temperaturen nær de 68, så den ikke stiger yderligere.
Eksempelvis rammer min 4790k ved 4.4ghz 68 grader med det samme. Min tempreatur ved load kan aldrig komme under dette med vandkøling, uanset hvor mange radiatorer osv. jeg putter på, så lang tid min ambient/idle-temp er den samme. de 68 grader er den varmeudvikling der er i de 4 cores i CPU'en. Min vandkøling gør dog at temp aldrig kommer op på de 70 grader, da min vandblok ikke bliver 68 grader, men leder varmen videre ud igennem vandet som nedkøles i mine rads.
Hvis de 68 grader ikke ledes væk fra CPU'en af kølingen, ville den stige yderligere.
Den lange forklaring munder ud i at du kan ikke få din initielle temperatur lavere end den er. Kun ved at sænke din ambient/idle temp.