Jeg har nok ca. 20-30stk af disse bokse man indimellem vinder.
Men hvordan hænger det sammen med at få dem åbnet ? Skal man købe EN nøgle til hver kasse, eller skal man bare have en nøgle af hver, som så kan bruges flere gange ?
Du kan også vinde skins på at vædde om hvem der vinder i diverse professionelle turneringer. Det er lidt mere "sikker gambling" frem for at åbne de kasser der. 🙂
Der er en gut på youtube som købte keys for 1000 pund og unlockede bokse, det ER en kæmpe underskudsbutik. Det er fuldstændig som skrabelodder, bare med mindre gevinst.
#0 Så kommer den der - hvem spiller cs? Du bliver ligeså afhængig af at spille cs ligesom du gør med wow, hvis ikke mere. Min kami har brugt 6 år på cs som er forsvundet ud af hans liv. Turneringer og alt muligt andet crap, men når vi mødes til lan, så kan jeg sagtens nakke ham en gang i mellem.
Endnu en dårlig historie - kender en fra cs verden som også spillede siden 1.6-1.4 og efter alle de år han blev banned fra hans top servere fordi han var alt for god og alle troede han var cheater.
Hvad sker det ligenu? Du bruger penge eller tjener penge for at købe nye spil på steam? Du er låst til systemet - Ala Steam er din ven 😀 Jeg har også været der i næsten 3 år. Fik intet ud af det og blev også banned fra alle wc3 mod's i EU fordi alle troede jeg var cheater med Undead!
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af immortaldk d. 12-02-2015 15:34:09.
#11 Har spillet CS siden 1.5. Jeg føler ikke at CS er ligesom WOW. Jeg bliver i hvert fald ikke afhængig af det, som mange er blevet af WOW. Har dog aldrig prøvet WOW. Wc3 er det ikke for 13 årige med skrig-stemmer? Jeg bliver i hvert fald aldrig bannet fra de almindelige servere. Så det handler nok mest om hvor man spiller. :)