Du har betalt for et grafikkort, ikke et spil - Det har du fået gratis, og derfor har dette ingen værdi.
Jeg kan slet ikke forstå Dem.
hvis jeg var dig ville jeg klage. Det vil også tage noget af proshops tid, og så kan de lære at man ikke skal pisse på kunder som de gør på dig her.
Umiddelbart virker det på tråden som om, at man skal være glad for at købe ens hardware hos komplet.
Jeg undrer mig godt nok over, at folk ikke kan forstå, at dette ikke er en returnering, men en reklamation. Køber har ikke modtaget korrekt produkt iht. Specifikationerne. Proshop skal derfor ombytte hans produkt til et der matcher det som de har reklameret med - det kan de ikke eftersom fejlen er Nvidias, og de er derfor nød til at udbetale penge i stedet.
Der er ikke tale om returnering, der er tale om RMA.
#55 det er ikke korrekt, han kunne have nøjedes med at sende kortet ind til dem, uden emballage eller noget, og de skulle stadig refundere det fulde beløb.
Hvis dit grafikkort er defekt efter 1 år, ville du så også acceptere et afslag i pris fordi du ikke havde original emballage. Nej vel? De skal bare ombytte kortet til et der virker, eller indrette tilfælde opfylde specifikationerne, kan de ikke det må de udbetale prisen varen er købt for.
#55 Og værdien af en gratis spil kupon er?
Vælger klart (fortsat) komplett fremover proshop 🙂
#60 Du mener altså at hvis det i stedet var et defekt kort, så ville Proshop stadig fratrække 300kr? Det tvivler jeg stærkt på.
#62 Vel irrelevant hvad du syntes er fair 🙂
Proshop har ikke haft nogen udgift i forbindelse med den spilkode, de har blot modtaget den fra Nvidia(eller distributør), og smidt dem i kasserne. Hvorfor skal Proshop så tjene 300kr på #0?
#0 Har jo købt et grafikkort, hvor et gratis spil fulgte med - hvorfor har denne gratis spil kode pludselig en værdi på 300kr når den skal returneres under en reklamation?
Jeg vil æde min hat på at Proshop under ingen omstændigheder ville tage de 300kr havde #0s kort været defekt.