Hvordan laver du så rullepølse pålæg?
Micki Lynge - Rullepølse: http://youtu.be/TVJZYy-QH8M
Første indlæg, og det går til dig 🙂
Bor du så rodet, som det ser ud til. Har før set dine køkken videoer, og de udstråler noget mindre lækkert.
Mit køkken ser pt. således ud, jeg kan ikke se problemet :
Der ryger nogle pils ned var ;)
Bor du så rodet, som det ser ud til. Har før set dine køkken videoer, og de udstråler noget mindre lækkert.
Ja, det er blå Erdinger. De er alkoholfri 🙂
Man kunne en gang få dem i Føtex, men ikke mere. De her fik jeg min Søster til at tage med da de var i tyskland, i vinterferien.
Ja, det er blå Erdinger. De er alkoholfri 🙂
Man kunne en gang få dem i Føtex, men ikke mere. De her fik jeg min Søster til at tage med da de var i tyskland, i vinterferien.
De smager vel ok så ? :P Kan rigtigt godt lide øl, men har besvær med at finde et mærke hvor mangel på alkohol ikke skærer igen. 😎
Hvor længe har du kogt den hamburgerryg?
Er den røget med rigtig røg eller røgaroma?
Du skriver ved vacuumpakningen "at så undgår du frostskader" - vaccineret og fryser du pålægget?
Så er det overkill at vacuumpakke det, en alm frysepose gør det samme
Og hans andet indlæg gjorde det ikke bedre - Perfekt match til HOL.dk 😀1
Hvor heldigt for alle at du gider oprette et brugernavn og dele ud af visdommen.
Hvor får man fat i sådan en skivemaskine og en vacuum pakker? Og så ikke mindst, hvad koster sådan nogle labaner? Din post har vakt inspiration. 😀
Hvor får man fat i sådan en skivemaskine og en vacuum pakker? Og så ikke mindst, hvad koster sådan nogle labaner? Din post har vakt inspiration. 😀
Pålægsskiveren kan du nogengange få på tilbud i supermarkederne til kr. 99,-
En billig vakuumpakker kan fåes til et par hundrede. Jeg har købt en model i lidt bedre kvalitet, der kan tåle at blive brugt. Jeg har givet kr. 800,- på http://grillbutikken.dk/vakuum...
Pålægsskiveren kan bruges til mange andre ting. Jeg har aldrig fået taget på at skære brød i ordentlige skiver. Der kommet pålægsmaskinen til uundværlig hjælp. Og den laver de smukkeste HELT ens skiver af agurm, løg, peberfrugt og så videre. Og den er fantastisk til at snitte kål. Og til coleslaw, kan den lave det i papirtynde strimler. Hver gang. Min kan indstilles fra 1 til 15 mm. skivetykkelse.
Lyder dælme til, jeg også skal have den slags udstyr på et tidspunkt. Det med, at spare en del på pålægget er jo altid en god ting. Er blevet inspireret af dig :D