Har kun - 4 ting at sige til dette: HAX HAX HAX
(Men VIL folk være noobs, så la' dem være noobs, frem for at lære gamet istedet)
der er også en billig tl7 på samme side henviste til
http://www.computersalg.dk/pro...
Ved jeg såmænd godt, er tidligere faldet over en youtube vids, der viser hvordan, men ændre ikke på at det i min verden (og forhåbentlig også andres) er og bliver HAX og ligger på samme niveau som at bruge WH og/eller AB - kan så bare håbe at folk ikke vil benytte sig af endnu en mulighed for at snyde og samtidig ødelægge gamet for alle andre.
Præcis
Nah ikk' bare måske - er facts, at du så vælge at have et hav af forskellige mus der kan "spille for dig, nu du ikke kan selv" - det styre du jo selv, men håbe så sandelig at du/I vil nøjes med at bruge dine/jeres "skills" i Single Player games og ikke benytter det i Multi Player og dermed spilder vores andres tid...
Man kan bare håbe at div. anticheat kan, eller bliver i stand til at fange en sådan macro/software...
¤17
LOL.....er sådan set den eneste kommentar jeg har til dit indlæg.
jeg tænker lidt at hvis man bruger det i f.eks BF4 vil punkbuster så ikke ligge mærke til det?
Reduceret recoil er alligevel ikke så nyttigt når du bliver plaffet i knolden af en Scout i CSGO. 😲
Det ser godt ud! Glæder mig til at høre mere når du har fået prøvet dem.
Og om hvordan du synes det virker og om du bliver tager i at "snyde" hehe