Jo, klart, SYNLIGE Partitioner, men så er der den til "System Reserved" og en til UEFI, en anden "System Reserved" og et til Genoprettelsen, samt OS og så det med Driverne på, så vidt jeg husker!!
ALLE forhandlere spolerer mere eller mindre ydelsen på Harddiskene, i forhold til noget man selv ville lave, dvs. Hvis man ved hvad det går ud på.
I det mindste har Lenovo gjort sig umage og lavet et mindre C Drev og et større D Drev, modsat de idioter der tværer OS'set ud over hele det resterende område.
Og den lille knap til genoprettelse der sidder lige ved siden af tænd/sluk knappen, giver adgang til Boot Menu og der kan man så vælge at Boote på fks. Symantec System Recovery og enten lave en Backup eller gendanne én.
Der er vel ingen ved deres fulde fem der foretrækker den der ligger på fra ny, YAIKES!
Arh Dennis B - GOOGLE eller YouTube, tror sku man kan finde guide til at trille en rosin til pølse enden, hvis man søger rigtigt 🤣
Som testen længere op viser, er det ikke heldigt med alle de Partitioner og hvis du formindsker dit C Drev, så går det sikkert langsommere end nu.
Men det er en option, administration/diskhåndtering højreklik på dit store drev og vælg formindsk, det kan dele den i to, simpelt, dog simpelthen ikke ønskværdigt.
Måske man skulle lave en video og smide på YouTube, hvis den da ikke findes, hvordan man flår sådan et makværk rundt i manegen, hmmm
Der findes sikkert mange måder at gøre det på, men jeg kan bedst lide min, bor dog uden for udkanten af udkantsdanmark, nær Als ;)
Mine installationer har stor tilfredsrate hos en del mennesker, nær og fjernt, bare for at pudse glorien, jeg synes at Mircosoft skulle lade mig tilpasse udseendet og tilgængeligheden af deres Windblows.