#14 På min Synology fremgår kun 2332, men da hardwaren er den samme, så fungerer det som det skal :)
#15 Noteret! Jeg opdaterer #1 i aften, så det er lidt nemmere at holde styr på hvor langt vi er nået.
Er med på en enkel også, gerne med 2.8mm 🙂
Jeg regner med at købe en dlink https://www.dustinhome.dk/prod...
Den burde kunne klare opgaven.
Du kan også købe en poe injector
top Nice ser frem til at modtage pakken. Og tak for det godt stykke arbejdeAlle pakkerne er nu pakket - nogle lidt mere kreativt end andre (kan være svært at trylle 15 papkasser frem) 😛
I skulle alle gerne have modtaget en besked med tracking nummer samt link til PostDK.
Jeg forventer at aflevere pakkerne på posthuset i morgen, så hvis alt går vel så skulle de være fremme hos jer tirsdag eller onsdag.
Nu må det være tid til at nyde søndagen.. 🤣
fedt så kan jeg nå at bestille en Poe swiitchOPDATERING!
Samtlige kameraer er netop afstendt! Jeg var nødt til at sende dem via pakkeboks, ellers ville PostDK ikke give en kvittering (fed service). Ingen kvittering = ingen erstatning hvis pakken "bliver væk", så det var eneste mulighed.
Men de skulle derfor ankomme i rigelig tid til at weekenden er reddet. Så send fruen på kurophold i weekend 😀
er der lige en som ha 10-15 min til at få mit op og køre?
jeg har set mig lidt blind på det nu 😢 så hvis en har tid at lige se hvad jeg har gjort forkert over team viewer.
hmm ser ud til at ene af mine kamera mister forbindelsen til netværket den hopper af og på
#169 De gamle har oplevet at deres Synology NAS vil have fulde rettigheder til kameraet, ellers kan den finde på at sige "disconnected".
Jeg overvejer at bestille en stak kameraer mere hjem, da sælger at blevet informeret om at Hikvision vil gøre alt hvad de kan for at stoppe parallelimport - dvs. nye kameraer forsøges at laves permanent kinesiske.
De er åbenbart ikke så glade for at der laves parallelimport til langt under de normale priser 🤣