#5 XP får ikke opdateringer mere, men det gør 7, så det stemmer ikke helt det du siger. Desuden er 8.1 en gratis opdatering til 8, så hvis du køber 8.1 dyrere, er det lidt fjollet. Desuden fortrækker jeg 7 over 8.1. Ville aldrig installere XP på nogen maskine medmindre den var ekstremt sløv.
#10 Du kan købe win 7 rigtig mange steder, bare ikke hos MS
#12 Det er jeg rimelig sikker på du kan, skulle vidst være fra win 7 og opefter som kan opgradere gratis, for en periode
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af malkin d. 24-02-2015 17:26:06.
#13 det er så fordi underleverandør ikke har fået tømt lageret endnu... Microsoft stoppede med sælge Windows 7 i slutningen af 2014. Det var en af nyhederne sidste år.
Skriver, at 10 bliver gratis... Forstår ikke hvorfor han ikke bare henter en prewiew køre med det og skifter til RTM. Der efter spare pengene, så kan han bruge penge på Damen. 😉
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 24-02-2015 17:27:30.
#15 Fordi #14 meget præcist pointere at producenten er stoppet salget af et produkt. Hvis arla stoppede med at sælge mælk, ville butikerne muligvis stadigvæk ligge inde med noget arla mælk, som de selvfølgelig vil sælge. - i snakker om to forskellige ting.
#0 Jeg ville, som det er nævnt, starte med preview af windows 10, hvis ikke din maskine er videre kritisk (= skal være klippestabil), og se om det ikke er noget for dig. Så kan du hoppe på W10 vognen når det kommer i endelig release 🙂
køb et billigt windows fra ebay.(refurbish eller mar version).Det koster ikke mere en 25-35 euro. http://www.ebay.de/itm/Windows... husk at lave en backup af computern og aktiver telefonisk. 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af clokker d. 24-02-2015 19:28:18.
#16 Jeg hopper i igen, på den her mundhugger. Jeg sagde helt ordret at man stadig kan købe win7. Mange steder, hvis ikke alle steder, undtagen hos MS. Så begynder i to at snakke om alt muligt andet. Nu kan der ikke koges mere bullshit på den her.
#18 lidt i stil med biler... Der er også nogle gange de sælger ældre model af bilserie, selv om nyere udgave i butikken...
eksempel laver VW ikke mere 2014 modelen. I år har valgt kun fremstille 2015 udgaven fremad. Derfor kan stadig godt købe 2014 model af Passaten... Tænkt eksempel...
Windows 7 er heller ikke meget fremtid i mere. De vil kun lave sikkerhedsopdateringer indtil 2020. Derefter bliver OS ikke mere opdateret.
Windows 7 har også nogle mangler efter min menig...
Corvette C6 blev sparket af tronen blev en "langsom" bil til Le Mans... osv. Folk stadig køre ræs i den, selv om den for baghjul af mange europæiske til race i Europa.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 24-02-2015 19:49:48.