As a gesture of thanks for your understanding, we will grant anyone who has pre-ordered the game an additional $200,000 in-game cash for use in GTA Online.
Så det vil sige jeg starter på 1.200.000 in game cash ???
Det er jo en lose lose, enten udgiver de det for tidligt, i hvilket tilfælde vi får endnu et GTA 4 failure, hvor folk brokker sig. Alternativt skal de udskyde det, hvilket naturligvis får folk til at brokke sig. No winners here.
Altså får mig gøre det skam ikke noget. Som sagt hellere få et ordentligt spil ud af det end, 4'eren om igen. Der efterhånden så mange spil derude i dag som er så skide dårlige, netop fordi de aldrig blev helt færdige. 🙂
Ny Skribent
Tilføjet: 24-02-2015 18:53:54
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg skælder dem ikke ud ....endu , men det skal være bedre end 4'eren og ikke bare et skod port .. håber de gør det godt nu her :)
vis ikke .. modtager rockstar en pakke fra rusland som får deres geiger tællere til at explodere. ikke atom våben men en chokoladekage .. alt er jo radioaktiv der ovre :)
Eller den 3. mulighed.. at spillet bliver udskudt og udskudt og stadig bliver fyldt med fejl, ligesom GTA 4. Det er trodsalt Rockstar der står bag.. Jeg håber dog de efterhånden har lært lektien, men jeg ved også hvor lille en andel PC har/får i det samlede GTA 5 salg, så det er ikke fordi de arbejder dag og nat på at få det udgivet ihvertfald.
Kan det være fordi de venter på AMDs 390 kort ? :-p
Det var faktisk en interessant betragtbning, GTA V skulle jo efter sigende være optimeret til Mantle, og R9 390x rygtes jo klar til salg sidst i marts/starten af april. 🙂