Ny Bruger
Tilføjet: 24-02-2015 19:45:35
Svar/Indlæg:
5/1
Jeg har prøvet at opdatere mine drivers, og de skulle være up to date. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Det kommer også ved bare at være på youtube/twitch.tv
Det lyder som en defekt RAM blok eller Harddisk. Prøv med en enkelt ram blok i af gangen, på denne måde kan du måske finde den defekte blok. Det kan dog også sagtens være harddisken, medmindre du har en ssd?
EDIT: husk at tage strømmen fra computeren når du roder inde i den 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af malkin d. 24-02-2015 19:59:52.
Ny Bruger
Tilføjet: 24-02-2015 20:02:35
Svar/Indlæg:
5/1
Jeg tvivler på det er mine RAM, da jeg købte nye på black friday(men checker alligevel) Harddisken lyder sandsyndelig, da jeg tog den fra min gamle pc, da jeg byggede en ny. Så den er vel snart 6 år gammel. Og nej, har (desværre) ikke SSD men overvejer da kraftigt at få anskaffet mig en.
Ny Bruger
Tilføjet: 24-02-2015 20:11:12
Svar/Indlæg:
5/1
http://imgur.com/Txw4kMy - Dette er fra Bluescreenview. Har slet ikke selv styr på, hvad tingene betyder
Begynder at blive mere bekymret. En af gangene fik jeg nemlig dette billede - http://imgur.com/3TfQqpw og jeg bruger AMD Radeon HD 7970 godt og vel et halvt år gammelt, men købte det brugt. så nok nærmere 1½ år
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af thorup14 d. 24-02-2015 20:12:47.
Ny Bruger
Tilføjet: 24-02-2015 20:24:59
Svar/Indlæg:
5/1
Ved godt det er en smule irrelevant, men kan se de kører tilbud på komplett. Så står lidt om man skulle give den gas, og få opgraderet til https://www.komplett.dk/asus-g... Eller har i eventuelt bedre forslag? :)
Ifølge bluescreenview er det ntoskrnl.exe der fejler, som er en kritisk fil der bruges til styresystemet. Det er ofte RAM fejl når denne fejl kommer.
Det billede du har taget kan også være på grund af RAM fejl, men mest sandsynligt grafikkort.
Jeg ville starte med at køre med en enkelt RAM blok og se om fejlen stadig kommer. Hvis den kommer så skift stangen ud med en anden og prøv igen. Gratis måde at få testet om en af dine RAM stænger skulle fejle noget.
Ny Bruger
Tilføjet: 24-02-2015 22:55:10
Svar/Indlæg:
5/1
Du havde ret freak! Har testet begge mine ram, og det ene er åbenbart defekt! Jeg må lige finde ud af om der er garanti på komplett hvad sådan noget angår. Men tusind tak for hjælpen! Første gang jeg benytter mig af et forum som dette, og at man så får sådan en hjælp, så hurtigt 10/10 herfra!
Jeg har også lige haft nøjagtig samme fejl som dig på et sæt helt nye Kingston ram, hvor det også var den ene RAM stang der fejlede. Kørte RMA direkte ved Kingston og fik et nyt sæt. Men du kan rolig køre en RMA ved komplett med de ram. De har verdensklasse service
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af AliasGus d. 24-02-2015 23:11:40.
Ny Bruger
Tilføjet: 24-02-2015 23:40:43
Svar/Indlæg:
5/1
Haha, du kan tro jeg regner med du har ret, næste gang noget går galt! 😉 Men endnu engang tak!
Ja okay Alias, det lyder godt. Har også lige skrevet en mail til komplett, så må vi se i morgen! Og ja, har heller aldrig oplevet andet end god service!