Overvejer lidt at få vandkølet min 2500k og 670, men kan man stadig få køler blok til 670 idag eller er det udgået? Det jo et gammelt kort, hvis det stadig kan købes vil jeg have det vandkølet og finde et brugt 670 mere :)
Er de sites jeg plejer at bruge til vandkøling. Komplett er også ved at være godt inde i markedet 🙂 Og et brugt GTX 670 til billige penge skulle helt sikkert være til at finde. Jeg synes de plejer at ligge på en 6-800 kr når de er til salg
Fedt jeg prøver kigge på de sider du linker til tak 🙂
Og ja det mener jeg også de går til når de er til salg, det fordi vil ikke bruge alt for mange penge på et bedre grafikkort så hellere finde et billigt 670 mere 😀
Jeg er SÅ glad for mine gpu kølehoveder, billige og passer på alle kort, også når jeg opgraderer fremover. Det bliver alt andet end lige en anden pris når man ikke skal have nyt til 700_900 kr hvergang man skifter kort.
Kig efter de fleste ting brugt, så kan der spares masser af penge. Men ja, det er ikke ligefrem billigt. Husk dog på at bæsten det hele kan bruges igen næste gang du opgraderer din pc