5915 alt stock
er det okay?
GA-Z97N-GAMING 5,
Fury DDR3 1866MHz
850 EVO 250GB SSD
Core i7-4790K
970gtx itx
Andre der har problemer med at 64bit versionen crasher i win10pro? 😕
Udfyld din profil med dit system, så vi kan se hvad vi sammenligner med :)
Det er uden rapid mode.
Samsung 950 pro understøtter slet ikke rapid mode 😛
Af en eller anden grund er min ssd blevet langsom efter skift til win 10.
Nogen der har en løsning eller forklaring?
http://postimg.org/image/czbku...
http://www.passmark.com/baseli...
En potent ældre herre du har dig der 😀
Har du ikke problemer med grafikkort, når du blck overclocker? Jeg oplever en del ustabilitet med både gfx og ssd bland andet, når jeg blck clocker. Er der en speciel grund til at ikke bare bruge ratio oc?
Eller en rigtig fin score! :yes:
eneste forskel er optimere driver til gfx#84 Nice! Skam du ikke poster link, så man kan se hvad du har forbedret.
Skal da give et forsøg på at slå den på mandag 😀
#85 Haha, så længe lortet fungerer... 😎
Det var med det gamle system, jeg fik det også fikset, husker dog ikke helt hvad problemet var. 😕
Jeg har en 950 pro nu 😉
#96 Er det med systemet i din profil? 😲
Hvis det er mig du mener, så er det lige omvendt....
w7 tema i W10.... 😛 🤣
Skal da også være med, men kan først smide billed op i morgen, da jeg ikke lige er hjemme i dag. Efter ny gpu er kommet i svinet nu, burde jeg kunne snige mig op på omkring de 6000.
Men mon ikke et skift fra gtx 970 sli til et gtx 1080 ti kan give lidt.
Små fesent 😛
Men mangler også at OC den CPU jo 😀
/E
4,3Ghz På Cpu med +0,05v offset og +0,05v extra Turbo volt 😛
https://www.passmark.com/basel...
Men for fanden det bundkort der og dets volt styring, det er godt at den Cpu kan klare 1,52v indenfor specs, ellers havde jeg sku nok ristet den allerede 🤣
Skal da også være med, men kan først smide billed op i morgen, da jeg ikke lige er hjemme i dag. Efter ny gpu er kommet i svinet nu, burde jeg kunne snige mig op på omkring de 6000.
Jeg er nysgeri. hvorfor opgrader hvis du har et 970 ?. 😀
Jeg er nysgeri. hvorfor opgrader hvis du har et 970 ?. 😀
Jeg hade 2 gtx 970 derfor jeg skrev sli efter.
Men grund til skift er for lidt vram også vil jeg til og lege med 4k gaming. Og til det er gtx 970 sli no go grundet for lidt vram og de holde også min cpu's fulde potentiale lidt tilbage.
1080P gaming er ved og blive lidt for random og kedelig for mig.
Det er vel okay med en scorer på 5678,2
Så kom jeg hjem og har fået lavet et run.
I den her test kan det godt ses det gamle CPU/RAM trækker total score lidt ned selv om den får hele kniven. En nyer CPU vil helt sikkert hjælpe i den her test, men hvad skulle man ellers forvente ide X58 kom på markedet tilbage i november 2008. Kom ikke så tæt på 6000 som jeg håbede, men 5488 er da stadig anstændigt. Men skidt med det til spil er den gamle CPU stadig god og derfor fin til mit brug.
I den her test kan det godt ses det gamle CPU/RAM trækker total score lidt ned selv om den får hele kniven. En nyer CPU vil helt sikkert hjælpe i den her test, men hvad skulle man ellers forvente ide X58 kom på markedet tilbage i november 2008. Kom ikke så tæt på 6000 som jeg håbede, men 5488 er da stadig anstændigt. Men skidt med det til spil er den gamle CPU stadig god og derfor fin til mit brug.
Det er sku da et flot resultat 😀
Scoren er da ikke noget at være flov over, men en ny cpu med mobo og ram der til ville hæve total scoren.
Men det er en god score for et x58 system helt sikkert.
Scoren er da ikke noget at være flov over, men en ny cpu med mobo og ram der til ville hæve total scoren.
Det er også det jeg siger 🙂 At det er et flot resultat 🙂
Jeg er faktisk imponeret over at du har fået så høj en score 😀
Det er også det jeg siger 🙂 At det er et flot resultat 🙂
Jeg er faktisk imponeret over at du har fået så høj en score 😀
Det beviser vel også bare at x58 holder alderen godt og hvorfor jeg og flere andre stadig bliver på platformen efter alle de år.
Men den gtx 1080 ti og min m.2 ssd skal også have en del af æren for scoren. Men beviser jo vel bare at nyt og gammel tech hodt kan spille sammen 😀
6811 endte min på
specs på min pc står i profilen