Udseende:
på computeren: 1440p, der virker den meget godt. flot overskuelig.
på telefon: Meget rodet, svært at se teksten, facebook reklamen og teksten loades først så reklamen er øverst og derefter skifter de plads, det er træls.
Generel kritik:
Når man besøger din hjemmeside efterlades man med indtrykket:
Hvorfor en hjemmeside?
Der er meget få informationer at hente på hjemmesiden. Der er ingen tekst der beskriver hvad du laver. Når jeg besøger din hjemmeside kunne jeg have fået en bedre oplevelse ved at få smidt et pdf dokument i hovedet med prisliste, titel, og nederst kontaktinformation.
Hvorfor skal folk bruge dig? Hvorfor er du god? Hvorfor er du bedre end dine konkurrenter? Hvilke problemer skal folk have for at du kan hjælpe dem?
Umiddelbart er det klientel der besøger din hjemmeside, IT-dumme. Derfor kender de heller ikke deres egne problemer i de generelle termer du beskriver.
Jeg tror jeg ville tilføje noget tekst der rammer ind hvad du kan.
Er din PC blevet langsom?
Skal du have lavet back-up af data?
Synes du også det er træls at printeren aldrig virker?
Lad mig hjælpe dig med dine problemer. Jeg har gennem min erfaring med IT og computere de sidste x antal år udviklet gode kompetencer og jeg kan gøre det billigere og bedre end nogen anden i din nærhed.
og.
Konfirmationen er lige om hjørnet, barnet skal have en PC, mac eller PC? Stationær, og i så fald hvilken? Jeg kan samle en bedre stationær end du kan få for nogle penge i de normale computer forretninger, kontakt mig - så laver vi en aftale der nok skal gøre din guldklumps specielle dag helt specielt.
Ok, det var nogle lorte tekster jeg smed ud, men jeg håber du forstår hvad jeg tænker?
For du får slet ikke solgt din side. For din målgruppe har ingen anelse om hvad du mener med "PC-optimering" eller sådan.