ris og ros af min hjemmeside

Webshop/producenter d.  27. februar. 2015, skrevet af snakeflyhigh
Vist: 2119 gange.

snakeflyhigh
 
Overclocker
Tilføjet:
27-02-2015 13:44:54
Svar/Indlæg:
78/9
Hej HWT
Jeg har i okt sidste år startet min egen PC service virksomhed. Jeg har derfor selv leget med at lave min egen hjemmeside, hvad synes i?.

Mit udgangspunkt har været at det skal være simpelt for kunderne og praktisk at bruge.

www.apcs.dk


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af snakeflyhigh d. 27-02-2015 13:45:55.
Dennis
 
Overclocker
Tilføjet:
27-02-2015 13:46:49
Svar/Indlæg:
209/4
Umiddelbart vil jeg foreslå at din prisliste lå på selve hjemmesiden. Jeg kan dog godt lide idéen med at den også er der som .pdf så folk eventuelt kan printe den ud og vise den til venner/bekendte og lave lidt word-of-mouth reklame. 🙂

Ellers virker det sådan set ganske overskueligt for mig at se.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Dennis B d. 27-02-2015 13:50:10.


Green_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2015 13:52:04
Svar/Indlæg:
48/9
Den er meget overskuelig og enkelt design.
Dog mangler der et punktum efter 1 ved 1. oktober.
Og så kunne jeg godt tænke mig, at det lysegrå tekstfelt havde samme str. i alle menuerne.


Telledk
 
Superbruger
Tilføjet:
27-02-2015 13:54:13
Svar/Indlæg:
74/0
Fin og overskuelig hjemmeside.
Men burde der ikke være en beskrivelse af hvad du kan/laver?


unnamet
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
27-02-2015 14:04:08
Svar/Indlæg:
5258/240
Jeg kan ikke lide de hårde kanter på menuen.

Baggrundsbilledet bør være i meget bedre kvallitet.

Lige 2 hurtige ting 🙂


Wobli
 
Superbruger
Tilføjet:
27-02-2015 14:09:54
Svar/Indlæg:
99/31
Udseende:
på computeren: 1440p, der virker den meget godt. flot overskuelig.

på telefon: Meget rodet, svært at se teksten, facebook reklamen og teksten loades først så reklamen er øverst og derefter skifter de plads, det er træls.

Generel kritik:
Når man besøger din hjemmeside efterlades man med indtrykket:
Hvorfor en hjemmeside?
Der er meget få informationer at hente på hjemmesiden. Der er ingen tekst der beskriver hvad du laver. Når jeg besøger din hjemmeside kunne jeg have fået en bedre oplevelse ved at få smidt et pdf dokument i hovedet med prisliste, titel, og nederst kontaktinformation.

Hvorfor skal folk bruge dig? Hvorfor er du god? Hvorfor er du bedre end dine konkurrenter? Hvilke problemer skal folk have for at du kan hjælpe dem?

Umiddelbart er det klientel der besøger din hjemmeside, IT-dumme. Derfor kender de heller ikke deres egne problemer i de generelle termer du beskriver.

Jeg tror jeg ville tilføje noget tekst der rammer ind hvad du kan.

Er din PC blevet langsom?
Skal du have lavet back-up af data?
Synes du også det er træls at printeren aldrig virker?
Lad mig hjælpe dig med dine problemer. Jeg har gennem min erfaring med IT og computere de sidste x antal år udviklet gode kompetencer og jeg kan gøre det billigere og bedre end nogen anden i din nærhed.

og.
Konfirmationen er lige om hjørnet, barnet skal have en PC, mac eller PC? Stationær, og i så fald hvilken? Jeg kan samle en bedre stationær end du kan få for nogle penge i de normale computer forretninger, kontakt mig - så laver vi en aftale der nok skal gøre din guldklumps specielle dag helt specielt.


Ok, det var nogle lorte tekster jeg smed ud, men jeg håber du forstår hvad jeg tænker?

For du får slet ikke solgt din side. For din målgruppe har ingen anelse om hvad du mener med "PC-optimering" eller sådan.


Xoferif
 
Overclocker
Tilføjet:
27-02-2015 14:13:57
Svar/Indlæg:
464/7
Efter egen mening vil jeg også som #4 siger få opdateret baggrundsbilledet til et i bedre opløsning. ser lidt nonpro ud ;)

ellers en info fane om hvad det er dit firma gør eller er i stand til at gøre (lige pt kan det kun ses lidt på prislisten)

få prislisten til at ligge på hjemmesiden så man ikke kommer væk side af (igen lidt non pro efter min mening) dog et plus at man kan få den i pdf!

i din menu bar ville jeg nok prøve med lidt 'blur" eller lignende langs kanterne så skiftet til baggrundsbilledet ikke er så voldsomt.

udover dette, så er den dejlig nem at finde rundt i, unden undermenuer..

Good Luck matey. (:




snakeflyhigh
 
Overclocker
Tilføjet:
27-02-2015 14:57:28
Svar/Indlæg:
78/9
tak for feedback :P..


Blackwater
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2015 15:07:40
Svar/Indlæg:
869/100
Rigtig mange har problemer med virus og spar så få endelig det med at du også kan fjerne det bras


Had
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2015 15:22:54
Svar/Indlæg:
804/29
Hvis du vælger at bruge Wordpress, så skalerer den automatisk alt afhængig af platform (pc, ipad eller mobil).


trane36
 
Ny Bruger
Tilføjet:
27-02-2015 16:33:07
Svar/Indlæg:
42/1
Et godt råd, få skarpe billeder på det top logo.

Det der er på pt, er grotesk pixeleret.


gammelgaard_mink
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2015 17:50:52
Svar/Indlæg:
979/49
#0 Har du en uddannelse inden for IT? Hvis ja, skriv det lige på så man kan se du rent faktisk har noget viden inden for IT :)

Syntes dine priser er meget billige! Især lagde jeg mærke til din pris på printer opsætning, tror du skal passe på med faste priser, da du hurtigt kan komme til at arbejde længere tid end den tid du har estimeret opsætningen til.
Dertil kan man sige, hvad indebære en printer opsætning? Inde bære det at du sætter strøm til? Inde bærer at du sørge for at Air-print fungere? Hvad med scan? "Min printer kan scanne direkte ind i Word så jeg kan redigere teksten" (OCR)

Derfor er min holding, hold dig til timepriser, så hellere sæt dem lidt højere og lad kunden betale for hver påbegyndt halve time.