Leder efter et tæt på lydløst case der stadig har en smule køling. Har kigget på Be Quiet Silent Base 800, men vil lige høre jer om der findes noget bedre 🙂
Du kunne prøve at se på Cooler Master Silencio og Fractal Define og et af dem er noget for dig? Du kunne se på en fan controler til det så det er til at holde styr på fan rpm.
Har haft et fractal design før og synes byggekvaliteten er virkelig dårlig. Cooler master er nok i en lidt anden kvalitetskategori så vil kigge på det forslag.
#9 mange tak for det har aldrig set de havde så mange der inde før. Kender ikke de anidees men det anidees AI-6B/S har jeg lige set video af og det virker bare rigtig nice.
#14 Det skal du heller ikke. Du skal blande vand med metal, som blandes med el 🤣
Sorry, kunne ikke lade være.
Du må hellere få lidt on topic med 😳
Imo er det omsonst at lede efter et "silent case". -hvis endelig du skal, så find et med støjdæmpningsmåtter, ala dem jeg linkede højere oppe, eller selv købe et sæt og montere. Nøglen til en stille computer, er at vælge de rigtige komponenter hele vejen rundt, og ikke mindst, lade være med at spare på dine kølere og blæsere. Køb noget ordenligt fra starten.
det som jeg har i mit Front 2 x be quiet! Pure Wings 140 mm Top 2x be quiet! Silent wings 2 140 mm I røven 1 x be quiet! Pure Wings 120mm Og de siger ikke noget😉
Glæder mig til at høre mere. I må gerne teste kølingen i det. Jeg var tæt på at vælge det, men valgte Fractal Design R5 istedet fordi reviews ofte sagde Be Quiet blev for varmt og ikke kunne skabe ordentlig luft gennemstrømning.
Yep også det jeg har gjort. Jeg har også købt 2 stk Noctua NF-A14 PWM 140mm til toppen. så er det hele low noice, kun en ganske svag susen, og mit msi 980 siger heller intet unde max belastning 😉
Så fik jeg købt og monteret 2 stk Noctua NF-A14 PWM 140mm til toppen
Så de 2 i front er sat til at køre 640 rpm De 2 i toppen køre 540 rpm Og den bagerste køre 850 rpm Jeg har en Noctua NH-D14 som cpu køler, der har jeg pillet den forreste fan af og lagt den ned i bunden og den køre 950 rpm
Jeg kan ved max belastning holde GTX 890 ned under 70c og cpu under 60c og gfx køler køre omkring 50% ca 1150 rpm som jeg slet ikke kan høre 😀
Og det er meget Lydløs hvis jeg lytter rigtig godt efter kan jeg høre den, meget meget svagt, og den står lige ved siden af mig 😉
Skal lige høre med hensyn til dem med et Be Quiet Silent Base 800 kabinet, hvor sidder reset knappen og hvad med blæser kontrol, ikke alle bundkort kan kontrollere mere end 3-4 blæser ud over dem der sidder på cpu køleren og der er ikke nogen indbygget i kabinettet