Som mange af jer nok ved har jeg haft ret travlt med mit "main" projekt "Parvum|Beast" Men der har dog været lidt huller i tidsplanen, hvilket har resulteret i at jeg lige kunne få smækket et build sammen til en kunde i mellemtiden :)
Maskinen er bygget i et Corsair Spec 01 kabinet, deraf navnet selvfølgelig :) ..
Jeg har desværre ikke fået taget billeder af processen undervejs da alt fokus har været på parvum maskinen.
Men vil da lige fortælle hvad der er lavet ved den.
Startede med at fjerne HDD drive buret, og derefter røg 5,25 bays også med hjælp fra min dremel, og en tang til popnitter :D .. Så var der endelig plads i kabinettet til at det kunne komme til at se rent og lækkert ud ! : D..
Så begyndte jeg at smide hardware i, hvilket i korte træk består af følgende.
CPU: AMD FX8320 GPU: 2 x Gtx 680 SLi PSU: Corsair HX1050 Ram: 16Gb HyperX Fury 1866MHz SSD: 120Gb kingston til OS
og ja så en masse lækkert vandkøling fra ekwb, det meste fandt jeg brugt :)
Jeg Tog derefter en akryl plade jeg havde liggende, varmede den op, og bukkede den så den kunne bruges som cover til stræmforsyningen.. Efter at have sat den ind syntes jeg dog den manglede lidt, derfor fik den en ordentlig røvfuld carbon sticker, og så var jeg tilfreds med resultatet :) ..
Sleevede selvfølgelig også kablerne til maskinen, de blev sort/hvide da kunden ønskede et sort build :)
Anyways nu får i lige billeder af det færdige resultat :) Håber i kan lide det.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af DeuS#1 d. 02-03-2015 11:53:30.
Mange tak ! :D .. Er dog nogle små ting jeg render og overvejer at gøre.. F.eks at sleeve Blæser ledningerne fra de 2 stk 120mm som er monteret uden på kabinettet, men "Parvum|Beast" maskinen er dog højere prioritet lige nu, så det må vente til senere :)
Hehe mange tak :D er en sucker for de små detaljer! Vil dog sige jeg tror det havde passet bedre hvis de 2 sorte Ram var i midten og de hvide yderst, men ak ja :D OCD Hehe
Hehe mange tak :D er en sucker for de små detaljer! Vil dog sige jeg tror det havde passet bedre hvis de 2 sorte Ram var i midten og de hvide yderst, men ak ja :D OCD Hehe
Det har du helt ret i, nu ser jeg heller ikke andet en den lille fejl 😀
Ser fandme godt ud. 😲 Jeg har også lavet en lignende psu kasse, bare i aluminium i stedet. Og takket være det carbon jeg købte, så ser det fantastisk ud. ;)
Det ser super godt ud 😀 . Dog det kabel der flugter med motherboardet i venstre side ville jeg nok have holdt helt i sort, da det hvide giver en unaturlig krængning i helhedsindrykket, som ellers er præget af lige vandrette og horisontale linjer overalt 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 13-03-2015 12:41:41.
Det vil jeg give dig ret i Ja, planen var at den selvfølgelig skulle ind fra toppen, men det her kabinet gør det ekstremt vanskeligt når der er råd installeret :) derfor blev jeg nødt til at trække den nede fra og Ja, burde nok have lavet det helt sort i stedet :)