Det ser også mere normalt ud nu med den score.
Dog du får et bedre resultat ved at OC GPU core end rammene.
Det skulle gi mest på rammene
min og max fps er steget med over 5 fps ved kun at hæve rammene, med oc af gpuen over 10 fps men da jeg hævede rammene steg minimum fps med 16 fps eller til det 3 dobbelte, se inlæg #5.
Det der tæller er vel ikke max fps med samme instillinger af spillet eller unigine heaven benchamrk,furmark og hvad de nu hedder når max fps er langt over 60 fps (har 60hz skærme) med alt på max, men min fps så man kan holde en mere stabil fps.
Mit gigabyte gtx 770 kunne køre 1200mhz på gpuen, men kan ikke komme op på 1100mhz på gpuerne og 10.25 vcore, uden at de crasher i unigine heaven benchmark også selv om grafikkortet nemt kan køre 1200mhz, har aldrig oplevet højere temperatur på varmeste gpu på mere end 87-88 og det er ok om end højt, da jeg har læst 94 er max.
Skal dog have fundet ud af om min 140mm blæser skal flyttes fra bundet af mit kabinet hvor strømforsyning ligger og op i sidepanelet eller jeg skal have en ekstra blæser, om det gir nok ved at flytte blæseren eller købe en ekstra, har nemlig haft lidt ekstra støj ved at have side monteret en blæser og de køre kun med meget lave omd så om det gir nok effekt ved jeg ikke
http://www.techpowerup.com/rev...