Jeg købte i weekenden mig en iPhone 6, jeg var nede i mandags og fik den ombyttet da jeg syntes den klikkede nederst til højre, lige under hvor skærmen stopper og glasset forsætter, problemet er så bare at den næste jeg fik også havde dette problem, den blev igen ombyttet. Den næste blev sku også ombyttet med den her klik lyd. Er det noget jeg må leve med eller skal jeg ombytte den 3. iPhone på 3 dage?
Det er ikke bare homeknappen du trykker p0 :) Spøg til side, er du nu også heeelt sikker på at de har ombyttet den? Og de ikke bare har givet dig samme telefon tilbage? Det lyder helt usansynligt at tre telefoner skulle have samme fejl i træk. Men hvis du får den ombyttet, så åben den i butikken så de selv kan se det.
Min havde det også, ind til jeg fik ny skærm på pga. jeg flækkede den. Synes dog ikke det var det store problem, men tanken strejfede mig da også om den nu var defekt.
Min gør det samme, bare i øverste venstre hjørne. Det er en velkendt fejl på Iphone 6 og kan ikke undgåes 100 %
Ehh, en telefon til den pris og det er en fejl som ikke kan undgåes? Det ville jeg ikke finde mig i om så en ny telefon kostede en tredjedel. Hvis telefonen var nogle år gammel og godt brugt var det måske til at leve med.
Sikker på du ikke bare trykker på skærmen på en forkert måde? (undskyld, kunne ikke lade være.)
Ny Bruger
Tilføjet: 13-06-2015 20:18:28
Svar/Indlæg:
2/1
Hej,
Du skal bare gå ned og få den byttet indtil du får en der ikke gør det. Det er desværre et problem man ser på en del Iphones, men du har naturligvis krav på at have en der ikke klikker. Det har ikke nogen funktionel betydning, men kan godt forstå at man gerne vil have et fejlfrit produkt, når det er et sådant premiumprodukt! 🙂