Er ikke lige så opdateret på bærbare og har brug for lidt hjælp til køb af en bærbar til noget familie, Det er til en pige på 15 år, den skal kun bruges til skole, surf og fb, Så det er ikke et gamermonster vi skal bruge, med en god stabil kvalitetsbærbar til maks 3500,-
Der er følgende krav: Budget 3500,- Ca.15´ skærm. Stabil. Kvalitet, som ikke går i stykker efter kun 2-3 år, som jeg har set med flere hp, og pachard bell. Ikke en gamer.
Er det stadig Lenovo der anses for at være det mest robuste og stabile?
Igen ved bare litium batteri har typisk livstid på 3 år ved hårdt brug af pc. Produktet mærker fra leverandøren er 1000 kr tager for nyt batteri... Til par 100 kr håbe på ikke bliver taget i Tolden. Der er ekstra afgifter på batterier i Danmark. Andre ting tastatur og pad kan være godt slidt.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 15-03-2015 08:39:39.
Det skal være en ny, da de gerne vil have garanti på dyret, har kikkelid på elgiganten, og denne her har de i tilbudsavisen til 3495, Vil det vare en ok maskine til prisen?
Bruger
Tilføjet: 16-03-2015 09:08:08
Svar/Indlæg:
9/1
ikke fordi jeg vil blande mig, men på refurb.dk er der samme garanti som ved køb på elgiganten. såvidt jeg husker checker de batteriet inden de bliver sendt.