Hejsa. En bekendt har købt et mobo af cdon.com sidst i 2014, og lyddelen samt USB 3 virker ikke mere, så han har kontaktet cdon.com's kundeservice. De har så kontaktet deres leverandør for en reklamation, og derfor afventer cdon.com (og min bekendte) det videre sagsforløb.
Da der nu er gået flere dage uden han har modtaget hverken rma-nummer eller pakkelabel, eller bare en besked om, at det vil blive rep/ombyttet (der er jo stadig garanti på produktet), vil jeg da lige spørge herinde, om nogen har erfaring med garantisager hos cdon.com?
Vil de virkelig prøve at reparere et mobo?? Eller giver de ham bare et nyt?
Hvor hurtige plejer de at være i sådanne situationer? (Hvis de er alt for sløve -dvs 14 dage eller mere-, vil han sikkert købe et andet bundkort, og så sælge det ombyttede hvis/når han modtager det)
Jeg selv har aldrig købt andet end film der, så mine erfaringer er =0 mht garanti der.
Btw husk for ALT I VERDEN den der lille plastic beskytter til CPU soklen. Hvis den mangler nægter de formentlig enten at tage den som RMA, eller hvis et pin er bukket under transport rør de den ikke :).
Jo, men hvor længe skal vi forvente at vente på det RMA nummer? De modtog alle oplysninger i går, og de svarede også bekræftende tilbage, at de havde kontaktet deres leverandør, så jeg havde sådan set forventet at modtage et RMA nummer i dag, men det er ikke sket (endnu).
#3 Ja, den kender jeg godt, så der er taget foto (makrofoto) af CPUsokkelen inden den plasticdims blev monteret 🙂
Jeg havde en RMA med et grafikkort ved dem, det gik hurtigt og smertefrit. Jeg kan huske at retur adressen var et PC værksted i Sverige. Prøv evt. deres chat funktion
Jeg havde en RMA med et grafikkort ved dem, det gik hurtigt og smertefrit. Jeg kan huske at retur adressen var et PC værksted i Sverige. Prøv evt. deres chat funktion
Du har været noget heldig. Jeg afsendte det med deres pakkelabel 19/3, og det eneste jeg har hørt fra dem indtil nu er, at de har modtaget det, men har ikke set på det endnu!!!
Så "hurtigt" er ikke lige det jeg vil knytte til denne "oplevelse". Dette var helt sikkert min sidste handel med CDON.dk.