Jeg syntes kortet er næsten helt fint, når bare man ser bort fra, at den slet ikke kan udnytte de sidste 30% ram uanset opløsning.
Er prisen i orden, ja den er hvis du vil hoppe med på Titan vognen, så er den lige i skabet uanset ydelsen, det koster at have toppen af poppen og det kan sjældent betale sig.
Du får et kort med en single GPU, som kan bide skeer med R9 295, så kan man da ikke forlange mere, slet ikke til bare en pris på 6-7000,- gode danske kr. At den så både har varmeproblemer, nedjusterer hastighed og larmer.....tja det giver et dejavu, som R9 290X ref. kort.
Det er slet ikke at sammenligne med et middelmådigt kort som GFX 970,Titan er det bedste som Nvidia kan finde på.
Jeg ser osse frem til R9 390X, og uanset pris og preformance, så køber jeg den, ikke mindst for at finde ud af hvordan den nye type ram virker, så vil jeg skide på om kortet ikke kan følge Nvidia til dørs eller bliver 30% bedre, det betyder intet i mine øjne.
Jeg vil bare have den uanset pris.
#4 Helt enig :yes:
På tide at give min underbo smæk med et nyt grafikkort 😛 🤣
Tjekker lige op om, jeg kan få fat i den her lækre vildbasse til min pc. Har aldrig haft et Titan kort før, og tænker så skal der smæk på! 😀
Performance > price for mit vedkommende. Jovidst synes folk, jeg er tosset, men der er jo gamere, som bare må have det bedste :yes: 😛