Hehe altså jeg kommer nok til at det. er ved at spare op til den eller retter dem. Tænker på at skulle have 2 i sli. Tænker at det er mega dyrt. Men så har man også performsen det nolge år.
nå ? Det kan være påskeharen har et Titan kort med. 😛 jeg vil også godt have palæ i Italien med egen ligge stol og par dejlige kvinder til lave mad osv. til en...
dagligt skulle drikke vin og spise italienske retter.
det er kun lam, som spaniolerne kan lave er i særklasse. minder mig om kan skal købe lam til Påsken. "regeløst" man spiser lam til festmåltid.
du ikke oprindeligt må spise kød på "fastlavn" dag. Da det er faste dag...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 23-03-2015 15:05:35.
Men ydelsen er vidst ikke højere en gtx 780 og så er spørgsmålet om man ikke vil få mere ud af 2x gtx 690 som koster ca 2000kr pr stk og når windows 10 og directx kommer skulle de 4x2 gb blive til 8gb effektive ram da windows 10 og directx 12 skulle ligge alle ramme sammen
#10 Nu er der mange fordele ved at holde sig til én GPU. Jeg ville personligt hellere have et Titan X end to stk 980.
#15 Nej, der er mulighed for det i DX12, men det kræver at udviklerne koder til det, hvilket ikke sker. Der er alt for få der kører multi GPU til det kan "betale" sig og konsollerne har det primære fokus.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af las d. 23-03-2015 15:51:19.
#10 Nu er der mange fordele ved at holde sig til én GPU. Jeg ville personligt hellere have et Titan X end to stk 980.
#15 Nej, der er mulighed for det i DX12, men det kræver at udviklerne koder til det, hvilket ikke sker. Der er alt for få der kører multi GPU til det kan "betale" sig og konsollerne har det primære fokus.
Nej det behøver nødvendigvis ikke være spilkodning der skal til for at lægge vram sammen. Det er DX API'en og Windows 10 der skal kunne administrerer det, således at et game engine ikke nødvendigvis skal have supporten, men at API'en og windows for spil enginen til at se feks 8GB ram ud af 2x 4GB. Men intet er helt afgjort endnu. Anyhow hvorfor lave en teknologi hvis for få bruger det og især når det er i forhold til DX og MS ?.... den tror jeg ikke helt på.
så har jeg sendt gtx 980 tilbage og et styks titan x 12GB bliver bestilt hæhæ
Det er da fedt 😀 - men det er da godt nok en slag på pengepungen - 5000kr for blot 35~40% procent merydelse. Havde Titan X ligget omkring 7500kr som det oprindelige Titan havde jeg også overvejet det 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 23-03-2015 16:12:41.
ja må indrømme det er mange penge.. men heller ikke noget jeg køber hver dag hehe.
Men jeg tænkte lidt på, vil min EVGA SuperNOVA 850 G2, 850W kunne klare opgaven selvom der ryger titan i den? tror jeg selv den kan men vil da lige være sikker hehe.
Til dem der overvejer et nyt titan sli setup. Jeg har en super lækker gsxr750w (mc) til salg for samme 20000kr, den går fra 0 til 100km/t på 2.8 sek og kører nemt 280km/t afhængig af gearing, alting opleves i real defenition ultra 5d. Man mærker g krafterne meget tydeligt når man krudter den af... Tænker det måske var en mere interessant oplevelse for nogle.?? 😛 😉 NO SHIT.
Havde man ikke 2stk 980 SC kort, så havde man kunne køb et Titan X.. Men hvad får jeg ud af det?
En "fordi jeg kan" effekt 🙂 sådan set blot et tab i ydelse.
I de 3Dmark Firestrike GPU scores jeg har set ligger et par moderat OC Titan X i SLI på ca 35000point - lige det samme jeg formår at klemme ud af 3x moderat OC GTX 970.