Er der slet ikke molex stik på den psu? ...så kan det klares med konvertere.
Ellers må det være GTX 750ti som er bedste bud. (Bare lige check efter. Er ikke sikker på om der er lavet oc-version som har tilføjet powerconnectors. Men ved at du kan få dem uden.)
Jeg har lige købt et GTX 750ti passiv kølet fra Palit https://www.caseking.de/shop/c... Den for strøm fra porten. Som Ciric er inde på, må der dog kunne laves et eller andet så du kan få strøm fra din psu.
Jeg er sikker på det nok skal virke, hans skærm er nemlig en ældre 4:3 1280x1024. 🙂 Er dog lidt urolig om der kunne være en HP blokering for andet end Quadro kort eller andet i Bios.
Jeg er sikker på det nok skal virke, hans skærm er nemlig en ældre 4:3 1280x1024. 🙂 Er dog lidt urolig om der kunne være en HP blokering for andet end Quadro kort eller andet i Bios.
Det er der næppe - det er i hvertfald ikke noget jeg er er stødt på deres workstations.
Er du overhovedet sikker på at der er pci-express på det bundkort. Har søgt lidt rundt på nettet, og de eneste maskiner som kommer op når jeg søger på HP 8000 Workstaton, er med AGP port på bundkortet.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ciric d. 23-03-2015 16:58:46.
Hvis han ikke skal have en skærm med højere opløsning, er det det GTX 750 ti rigeligt.
Ifølge modelnummeret på den psu skulle der være 2 6-pins pce-express stik på. Hvis de er ledige ville jeg kikke på et gtx 960, (men kun hvis han kommer til at bruge en 1080p skærm).
Men jeg ville stadig mene at GTX 750 Ti eller R7 260X er mere end rigeligt. Han har en lille skaerm, saa naar det ikk er flere pixels, saa er det nok mere CPU'en, der kommer paa arbejde, medmindre han skal have ALT eye candy.
Udover det, saa ender det med at GPU'en bliver bottleneck'ed af CPU'en, da vi snakker S775. Hvilken CPU er det?
Og saa skal vi ikke glemme, at der kun er 320 Watt i den PSU, saa lad vaere med at braende det af :)
Han faar en kaempe oplevelse med et af de 2 naevnte kort fremfor det 9500GS, du har smidt i nu...
Men kortene bliver nok ikke kraftigere end det vi har kikket på allerede. Der er ikke andet end DVD-drev og en SSD HD så der er ikke alverden strømforbrug