har du nogen bedre ideer. Havde ærligt talt ikke set der var kommet bedre grafikkort ud. Du lyder som en der har styr på det. Så kan det være du kan hjælpe mig med at finde de resterende dele? :)Hvis det er kun er til spil brug så tag en 4670K du får ikke noget extra ud af en 4790K hvis det kun til spil brug.
Du har ikke brug for mere end 450-550 watt til et system med et grafikkort i og den PSU du har valgt er ikke super god.
Hvorfor vil du have et gamlet GTX 770 når GTX 970 er udkommet og er et bedre kort?
SSD diske er langt hurtigere end en gamledags harddisk aka HDD, men SSD diske fås kun i langt mindre størrelser og koster langt mere per GB end en HDD gør.
Glem alt om AIO kølere du kan købe luftkølere der er lige så gode men som koster mindre larmer mindre og holder i længere tid.
Zerox hvor mange GB på SSD vil du anbefale? Og burde jeg tage 2 eller 1 Noctua NH-D14 med?
Jeg kan sagtens købe to 120 gb istedet for en 240! Hvad med blæsere? Skal jeg tage en Noctua NH-D14 eller to? Og hvad med Ram? tror du 8gb er nok?
Jeg ville aldrig røre en ting fra Corsair om jeg så fik det gratis og blev betalt for at bruge det.
De er så mega arrogante det er til og brække sig over!
Alt de sælger er alt for dyrt og du kan mere eller mindre altid finde noget der er lige så godt eller bedre for mindre penge.
Det hjælper så heller ikke de har en million hjernedøde fanboys som køber alt så længe der står Corsair på det.
Er som at se på små får der bliver drevet rundt.