Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2015 10:52:05
Svar/Indlæg:
1599/100
Hej derude,
Jeg er ved at få spat af Fifa 15. Her snakker vi primært FUT.
Jeg har næsten alle drømme spillere, efter jeg fik In-Form messi, og solgte ham, og købte stort ind, plus jeg fik en In form player med +1.5mil værdi 3 gange! Så ja, jeg har Messi og Ronaldo. Jeg har alt hvad der kan støves op af godt forsvar og midtbane. Bund og grund, spillere til at lave dream teams.
Dog mangler jeg noget, og det åbenbart en forståelse for hvordan man spiller Fifa. Jeg har set på Video'er om hvordan man spiller forsvar, hvordan man spiller angreb, midt bane osv osv osv, men jeg løber panden mod en mur hver dag, og har mest løst til at smide min controller, eller rive den i flere stykker.
Her er mine problemer jeg ikke kan løse:
Spille bolden rundt uden modstander kommer i vejen, snupper bolden på midtbane, og så der kun en vej.
Jeg oplever ofte at mine modstander står højt på min bane halvdel, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal presse dem tilbage? Hvis jeg prøver at spille den op, bygge spillet op ved at spille bolden rundt, så markere de mig bare ultra tæt og så snupper de hurtig bolden, og så går det kun en vej.
Jeg oplever ofte at mine modstandere marker mig rigtig tæt, noget jeg ikke kan finde ud af at få mit hold til, her snakker vi, AI spillerne, markere mig tæt, ikke den ene spiller min modstander styre. Jeg kan ikke få mine spillere til at markere hans spillere tæt.
Optimalt set, er min spille stil, counter attack, og højt press, men jeg får ikke lov til at spille højt press så ofte, og selvom counter attack at valgt som taktik, står Messi stadig og hænger flere meter bag modstanders forsvar.
Jeg har svært ved at komme i nærkamp med mine modstander, jeg oplever alt for ofte de bare løber en lige linie igennem mit forsvar, trods jeg løber efter dem, og prøver at få fat i dem.
Hvad skal man gøre for at bekæmpe det her problem?
I starten af Fifa fløj jeg lige op igennem til Div.6, nu kan jeg knap nok få lov til at blive i Div.8 Jeg bliver spillet ud af banen og jeg kan mærke mit hold ikke rigtig er motivieret til at gøre hvad jeg ønsker.
Sidst problem er så at ofte trykker jeg X for short pas, men fifa beslutter at den skal spille til ham der er længst væk og ofte står i offside. Hvorfor???