#15 Så du synes det er fair man skal betale 100,- for at se en film i biografen? Men man går sjældent alene i biografen så sammen med min kæreste ville det koste 200,-. Derudover skal man nok have en cola evt lidt slik. Det må man ikke tage med hjemmefra, i hvert fald ikke i min lokale biograf. så det er 100,- over i.
300,- har man brugt på at se en film. Som man 20 minutter inde i, finder ud af, er elendig.
Vi lever jo ikke i stenalderen. Måske det gamle koncept burde indse at verden er lidt anderledes end for 20 år siden. Ikke kun biograferne men også fjernsynskanalerne. 3+, tv2, viasat. Måske endda også filmselskaberne.
Hvis jeg kunne tage i biografen med min kæreste for 100 kroner måske 150 kroner, ville vi meget oftere tage i biografen. Det ville selvfølgelig også være lidt træls, så har man jo ikke hele salen for sig selv, da der ville være flere kunder.
Det skal også siges, at det jo ingen løsning er med de enorme bøder. Jeg kan slet ikke se pointen. Det er da meget bedre at give folk et alternativ, som er til at betale og som giver en hvis tilfredsstillelse.
Fildelingstjenester er noget lort.
Kan vi komme ud over det, nej det kan vi ikke, men bøder for at overtræde kan blive så store, at de smadrer ens liv fremover, ikke bare bøden, men osse dommen.
Jeg mener vi skal sætte hårdt imod hårdt, da ophavsretten er værd at beskytte, ganske som andre rettigheder er.
Jer som bruger tjenesten, let jeres røv fra computerstolen og gå en tur i bio, ganske som os andre hvis I vil se de nye film, det betaler vi for, så hvorfor skulle I så ikke gøre det.
Gå efter brugerne, og slå så hårdt ned, at det får folk til at tænke sig om 2 gange. Det er fint at snyde men det er skidt at blive fanget, og så må man tage straffen.
#21-22 Det er uheldigvis blevet sådan i Danmark, at man tænker på sig selv før andre.....
tag den da over popcorn.se istedet 🙂
efter hvad jeg har forstået ser de lidt mildere på tingene i sverige end i dk
og en eller anden sted , så fuck da de advokater . de kan jo ikke plukke håret af en skaldet 😉
en ting mere hvem helvede gider se danske film ?????
tag den da over popcorn.se istedet 🙂
efter hvad jeg har forstået ser de lidt mildere på tingene i sverige end i dk
og en eller anden sted , så fuck da de advokater . de kan jo ikke plukke håret af en skaldet 😉
en ting mere hvem helvede gider se danske film ?????
Har den skam også over "se" .... 😳