Jeg har i et stykke tid nu fumlet lidt rundt med en masse indstillinger for at få dette til at virker men uden held.
Jeg har en computer som via HDMI 2.0 er sat til mit TV (et philips 42pus7809), og til TVet har jeg sat et logitech Z-5500 til via optisk kabel. Inde i de indstillinger der hedder Konfigurer Højtalere har jeg kun muligheden stereo (går ud fra det er fordi TVet kun har stereo højtalere). Jeg har lidt på fornemmelsen at det kunne ske at være et driver problem men har ingen drivers kunne finde til windwos 7 fra philips.
Lidt underligt da jeg også har en PS3 sat til TVet som køre dolby uden problemer.
Jep, min skærm er sat som en standard PnP skærm, har selv prøvet at haft dette ændret til digital flat panel men ingen forskel.. har stadig kun stereo muligheden
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bavvl d. 30-03-2015 14:23:33.
Jeg har haft søgt på nettet, kontaktet philips support men stadig intet svar der løser mit problem..
Jeg kan forbinde det optiske kabel direkte men så skal jeg skifte kabler hver gang jeg vil bruge min playstation eller se tv.. Det ville være rart hvis det hele blot kunne virke igennem tvet.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af bavvl d. 30-03-2015 14:47:40.
så vil det kræve at fjernsynet skal sende det videre, og det er ikke sikkert at det kan det..
alternativ, direkte fra pc til anlægget, så du sender billede til fjernsyn og lyd til anlæg. bum.
Det kommer nok også til at blive et alternativ jeg må benytte mig af, men eftersom jeg allerede har TV-signalet og en PS3 sat til tvet ville det spare mig for besværet at hele tiden skulle bytte om på kablerne.