Godaften her på Hwt . Håber i kan være mig behjælpelige Med et et problem jeg har ☹
Står i den situation jeg har samlet en computer bestående af : - 4930k intel i7 ivy bridge - Asus Sabertooth x79 bundkort - 16gb kingston hyperx fury 1866mhz ram - Sapphire Radeon 290x tri-X - Corsair Rm750 Psu - Samsung 850 evo 250gb disk
Har samlet computeren og Cpu lampen lyser rød kan ikke finde ud af hvad der er galt :( Nogen som har prøvet dette ? Hvad kan jeg gøre for den kommer til og virke igen? Er der evt en venlig sjæl fra Aalborg vil hjælpe med og opdatere bios på mit bundkort for et par hundrede ?
Har også en god ide om det er bios har jeg læst på forskellige tråde og bundkortet har den funktion den kan bios flashback. Men da vi prøvede det læste den ikke nøglen eller blinkede på bundkortet eller noget som helst . Overvejer og købe en ny USB nøgle imorgen og prøve med den
mit Sabertooth kort gjorde helt det samme en dag efter det havde ligget i kassen i nogle uger så ville det ikke starte efter jeg sat det hele i det igen, jeg har endnu ikke fået mit til at køre igen :(