#3 Er det ikke at gå betydeligt ned i kvalitet?
#4 Hvis man ikke OC'er, hvor nødvendigt er det så med alt det køling ??
#5 Det andet link jeg vedlagde var fra UK, der er desværre ikke danske priser på den side.
#3 Er det ikke at gå betydeligt ned i kvalitet?
#4 Hvis man ikke OC'er, hvor nødvendigt er det så med alt det køling ??
#5 Det andet link jeg vedlagde var fra UK, der er desværre ikke danske priser på den side.
Kølningen er ikke nødvendigt hvis du ikke overclocker. Jeg synes dog det er rart at ofre en smule ekstra så der er overskud til at blæsere mv. kan køre på lav hastighed så systemet er meget stille.
Ellers var det bare et eksempel på at man kan få god og kraftig kølning selv på luft i dag.
Hej HwT mennesker!
Jeg har leget lidt med at sammensætte min første pc (ved derfor meget lidt om de forskellige dele). Jeg har googlet mig frem til det jeg ved og det er derfor ret begrænset.
http://au.pcpartpicker.com/p/w...
Budgettet er egentlig lidt underordnet det må gerne gå over eller under, mit spørgsmål er om denne sammensætning er pengene værd og vil delene passe sammen?
Jeg spiller MMORPG (WoW, GW2) RTS (Starcraft, WC3) og FPS ( BF4 CS:GO). Spiller primært WoW og vil gerne kunne køre det på høj grafik med en god FPS, uden at skulle tænke på at opgradere inden for den nærmere tid. (ved godt man ikke kan fremtidssikre til det uendelige, men spiller på en 4 år gammel bærbar i øjeblikket, alt er bedre.)