#41 - hej igen min ven :)
Som allerede skrevet mange gange, er der altid en risiko for at blive snydt!.
Både du og de fleste andre herinde har prøvet det, så du står skam slet ikke alene med sådan en situation!.
Langt de fleste andre flipper så ikke ud som dig - uanset de har akkurat samme mavefornemmelse af, at noget er galt omkring handelen :no:
Med stor fare for, således at rode op i dit mavesår, kan jeg så fortælle dig, at posten har pakker til afhentning i dag (lørdag), da jeg har fået 2 beskeder fra samme om, at der lå pakker til afhentning (til mig) 😀
Dette betyder så ikke, at du i fald du ikke modtager noget i dag, ikke skulle få noget på tirsdag/onsdag!.
Du kan ha` ret! - og vi andre kan ha` ret! - men man er altid nødsaget til, at vente den tid ting nu engang ta`r, før man går totalt i selvsving!.
Det er jo nu engang sådan, at uanset du/vi bliver snydt, hjælper det intet at kører sig selv op i en spids, hvor hjerne jo nærmest slår fra (på visse), da man jo alligevel ikke ved om man netop er blevet snydt før evt. distributionsfirmaer har deres chance for, at levere varerne inclusive alle de problemer de faktisk har i øjeblikket med sporarbejde etc. :)
Så koldt vand i hovedet bassemand - og lad os så høre, om du har fået varerne på ONSDAG!..
Har du dårlige nerver så hold pcèn lukket indtil tirsdag eftermiddag - for dit eget helbreds skyld, da du alligevel ikke kan tillade dig, at gøre noget inden da 🙂
Så kan vi tales ved om, hvad du herefter kan gøre - OK 🙂