Hey Sidder med et mega træls problem 😕 Får kun omkring 80-90 fps i BF4 og BF Hardline.. Nogen der har en ide til problemet?? Oplysning 1920x1080 144 Hz
Hvis futurmark genkender sli så er det enten bf4 profilen der driller eller måske din psu som ikke levere nok.
jeg tror dog det er en driver der driller.
Men du skal være obs på at du ikke kan forvente 100% flere fps bare fordi du har sli. Inden du roder med driveren så prøv at skrue op for dine settings.
Du skal gerne kunne skrue op uden at falde i fps.
Hvis det ikke er tilfældet så hop ind på 3dguru og hent det program der fjerner driver . reboot til safe tilstand og fjern driveren 100% Genstarte og lav en ny installation.
Og tjek igen.
Da jeg kørte samme opløsning fik jeg heller ikke ret meget ud af mine 2*780ti
Da jeg skiftede til 2560*1440 gik jeg fra en samlet udnyttelse på 56% til 89% arma3
Min psu er en cooler master silent pro 1200w så det er ikke det der er galt 🙂 Er også lidt inde på det må være noget driver relateret. Men skulle gerne kunne køre bf med omkring de 140 fps. Det er hvad reviews skriver.
1) Opdater til seneste BIOS hvis ikke du allerede har. 2) Download DDU (Driver Display Uninstaller) http://www.guru3d.com/files-de... og afinstaller nvidia driverne og følg programmets vejledning nøje. 3) Når DDU har gjort sit arbejde, så kør CCleaner eller Glary Utilities og skan for registreringsdatabase problemer og få een af de programmer til at fixe det. 4) Genstart PC'en. 5) Hent nyeste Nvidia driver ved Geforce.com og installer den. 6) Prøv nu at hente 3Dmark og kør en FireStrike test med SLi aktiveret og rapporter tilbage hvordan det køre og hvilken score du opnåede (GPU, CPU, Combined og overall scores).
Grippen har skrevet det som jeg prøvede at forklare
#14 Koere du med noget andet cpu brugende i baggrunden?
du kan evt bruge gpu-z og taskmanger ti lat se dit cpu og gpu forbrug. hvis dit gpu forbrug ikke er 100% og dit cpu brug er 100 paa nogle cores kan det vare pga din cpu ikke kan levere nok til dine gpu'e