..men måske skulle jeg overveje at sælge den til en bruger der skal samle en kontormaskine og købe en ordentlig strømforsyning.
Har du nogle forslag?
Den skal bare kunne trække en i5 4670 og et R9 270X, så 500W burde være alt rigeligt.
Jeg kan ikke finde en dansk side hvor jeg kan købe et PCI-E til min Corsair CX500M.
På Corsairs webshop kan kablet købes for 5 $, men med post og gebyr, ryger prisen op i knap 200 kroner, hvilket jeg synes er en helt urimelig pris for et fucking kabel.
Jeg burde nok ikke have foræret det oprindelige kabel til en anden bruger, men sådan er dét..
Er her nogle der kender til et sted hvor kablet kan købes, gerne i DK?
Der er tale om " pigtail-cable" dvs. det kabel med 2 x pci-e til gfx.
Jeg kan ikke finde en dansk side hvor jeg kan købe et PCI-E til min Corsair CX500M.
På Corsairs webshop kan kablet købes for 5 $, men med post og gebyr, ryger prisen op i knap 200 kroner, hvilket jeg synes er en helt urimelig pris for et fucking kabel.
Jeg burde nok ikke have foræret det oprindelige kabel til en anden bruger, men sådan er dét..
Hejsan,
Exakt vilken kabel är det du saknar? Jag kanske kan hjälpa dig skicka ut en. :)
Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan
Hejsan,
Exakt vilken kabel är det du saknar? Jag kanske kan hjälpa dig skicka ut en. :)
Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan
Hejsan Johan.
Kablet jeg mangler er det med 2 x PCI-E
http://www.corsair.com/se-fi/t...
Jeg har ikke søgt i Sverige, må jeg indrømme..
18
Hej Igen, Johan
Jeg har allerede en ticket oprettet, den har nr 6600912
18
Hej Igen, Johan
Jeg har allerede en ticket oprettet, den har nr 6600912
Kollat in din ticket och en kabel ska snart vara på väg till dig. :)