Problemer med ZyXEL NBG4615 v2

Diverse d.  02. april. 2015, skrevet af Jensen1123
Vist: 1231 gange.

Jensen1123
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
02-04-2015 22:05:21
Svar/Indlæg:
7/2
Hej Hwt, jeg har i ca en måned haft nogle problemer med min ruter. Jeg har være inde og se i min ruters Log og der kan jeg se følgende:

v2 user.alert kernel: Teardrop Attack:IN=br-lan OUT=vlan10 SRC=192.168.1.36 DST=54.230.98.117 LEN=52 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=63 ID=43144 DF PROTO=TCP SPT=37931 DPT=80 WINDOW=12266 RES=0x00 ACK FIN URGP=0 MARK=0x10000

v2 user.alert kernel: Teardrop Attack:IN=vlan10 OUT= MAC=10:7b:ef:55:e8:3a:80:71:1f:c0:f5:c0:08:00:45:00:01:22 SRC=23.78.40.93 DST=178.157.200.122 LEN=290 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=58 ID=24940 DF PROTO=TCP SPT=80 DPT=55032 WINDOW=453 RES=0x00 ACK PSH FI

v2 user.warn kernel: Qidx(0), not enough space in MgmtRing, MgmtRingFullCount=447!

v2 user.warn kernel: Qidx(0), not enough space in DataRing, MgmtRingFullCount=447!

v2 user.warn kernel: 2cd, flush one!

v2 user.warn kernel: 933, flush one!

v2 user.warn kernel: 9b6, flush one!

(Disse beskeder står ikke i rækkefølge, men er bare taget fra loggen for at vise hvad for nogle beskeder den kommer med)

Beskederne kommer mange gange i timen, hver dag. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, jeg har kontaktet min udbyder, og de siger bare at jeg skal prøve at slukke min ruter i 3-4 timer og håbe på at jeg får tildelt en ny Ip.

Jeg håber i kan hjælpe mig, for det er ikke til at komme på nettet her hjemme.
På forhånd mange tak! 🙂 🙂
AliasGus
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2015 09:36:24
Svar/Indlæg:
1300/30
Hvad siger ZyXel's support?