Erfaringer med returnering hos Proshop?

Webshop/producenter d.  03. april. 2015, skrevet af soedfyr12
Vist: 4149 gange.

soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
03-04-2015 20:27:06
Svar/Indlæg:
159/58
Hej

Er der nogen her på siden der har erfaringer med at levere ting tilbage de har købt hos Proshop.dk tilbage

Det drejer sig om en skærm jeg har købt, jeg har egentlig fortrudt mit køb og overvejer at levere den tilbage. Den har været brugt i 2 dage og har ikke taget nogen form for skade. Dog har det flamingo der var kassen lidt "overlast" og det film der var på skærmen har jeg pillet af.
Er det noget der har indflydelse på reklamationen?
Jeg tænker primært om jeg får det fulde beløb tilbage


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af soedfyr12 d. 03-04-2015 20:27:52.
loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 20:28:09
Svar/Indlæg:
1351/206
Det gør du self ikke.

Varen er brugt og kan ikke sælges til fuld pris.


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
03-04-2015 20:33:39
Svar/Indlæg:
159/58
Taget fra proshops hjemmeside
"For at få den fulde købesum retur, må varen kun være brugt i samme grad, som er accepteret inden købet i en almindelig fysisk butik. Før du sender en vare retur, skal du derfor gøre dig klart, om en almindelig butik ville acceptere den benyttelse af varen den har været udsat for. "

Den har været brugt til at kigge på, som man gør i butikken?


superman
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 20:42:40
Svar/Indlæg:
894/91
Jeg ville personligt ikke købe den til fuld pris, hvis en anden kunde har pillet plastik af og det ødelagt flamingo. Så må det være en demo vare.


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
03-04-2015 20:44:13
Svar/Indlæg:
159/58
Flamingoen overdrev jeg måske lidt med, der er knækket et stykke af, rammen kan stadig holde skærmen 100 %


zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 20:49:51
Svar/Indlæg:
701/7
Jeg ser ikke noget problem i, at du returnerer den. Har selv siddet i samme situation tidligere, hvor en skærm ikke levede op til mine forventninger. Returnering gik helt uden problemer, men det var godt nok hos Komplett.

Men jeg har tidligere sendt et kabinet tilbage til Proshop, som jeg havde brugt et par dage. Det var helt i orden.

#1 - Varen er brugt ja, men stadig i samme stand og mængde.


superman
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 20:52:16
Svar/Indlæg:
894/91
Hvis jeg køber en vare til fuld pris, så vil jeg ikke have at andre har brugt det før mig. Det er jo det der er glæden ved at købe nyt. Der var en anden bruger herinde der havde købt et tastatur af dem. Åbnet pakken og fandt ud af at tasterne ikke passede ham. Sendte tilbage og fik ikke fuld pris refunderet.


zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 20:57:23
Svar/Indlæg:
701/7
#6

Og hvad er problemer i det? - Hvis ikke vi havde muligheden for at ombestemme os, så ville mange vælge at handle i fysiske butikker.

Det går jo ikke udover butikken. Hvis Proshop mener, at de ikke kan sælge #0´s skærm igen til fuldpris, så sætter de den bare som demovarer og tager et 500,- kroners tab på den. Det tab kan trækkes fra i skat.


superman
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 21:03:41
Svar/Indlæg:
894/91
#7 Skriver også i #3 at så må det være en demo vare. Tror stadigvæk ikke at han får fuld pris refunderet.


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
03-04-2015 21:04:35
Svar/Indlæg:
159/58
Nu bad jeg egentlig om folks erfaringer med returneringer hos Proshop, ikke om hvorvidt i troede jeg ville eller ej 🙂

Jeg tænker da også at man som sælger bider et lille tab i sig hvis der skulle komme en returnering, særligt hvis skattefar tager en del af det som #7 siger


loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 21:36:57
Svar/Indlæg:
1351/206
Det har de ikke ry for at gøre...
prøv at se forumet igennem.

Det er en butik som har ry for at vil tjene penge mærkeligt nok


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2015 21:52:19
Svar/Indlæg:
1334/15
#6

Øh jo - returbetingelserne er overholdt af #0 - så derfor kan han roligt returnere vare.

Hvad du og vi andre så ikke bryder os om at få, når vi køber "nyt" er en en helt anden ting!.

Nyt/uprøvet er ikke længere det samme som købt/afprøvet - returneret!.

Og det må vi desværre finde os i som status quo er for tiden!.


superman
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 22:03:24
Svar/Indlæg:
894/91
#0 Du kan da prøve at returnere vare, og lad os høre hvordan det gik. Har bare hørt at andre ikke kan få fuld pris refunderet ved Proshop.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af superman d. 03-04-2015 22:04:12.


loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 22:10:31
Svar/Indlæg:
1351/206
#11 du har da fået for mange påske øl....

Hvad ordet "ny" dækker over kan der da umuligt stilles ? Til..

Han har ødelagt indpakningen og fjernet foliet = demo vare...

Men som #12 siger send den retur og fortæl os hvordan det gik.

Forumet taler sit klare sprog ... Folk har sendt mindre brugte vare retur og fået fratrukket X kroner


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2015 22:20:17
Svar/Indlæg:
1334/15
#13

NEJ - man kan aldrig få for mange påskeøl 🤣

Du skriver: Hvad ordet "ny" dækker over kan der da umuligt stilles ? Til..
Hvad ordet "ny" dækker over kan der da umuligt stilles ? Til..: Hvad betyder det lige???

Og derudover kan en ødelagt flig/hjørne på en indpakning på en evt. indpakning aldrig være nok til, at et firma har lovlig grund nok til, at udelukke returneringsmulighederne!.

So what are you talking about my little friend :)


loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 22:29:55
Svar/Indlæg:
1351/206
Kun min kone kalder mig lille ;)

?=spørgsmål

Det kan godt ske at du har ret men læser det ikke sådan.

Forumet siger også det modsatte..


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 22:59:45
Svar/Indlæg:
1500/79
Du har ret til at sende/aflevere skærmen retur og få din penge retur, set ud fra hvordan du beskriver det. Og så er den ikke længere!


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 23:01:38
Svar/Indlæg:
1500/79

#7 Skriver også i #3 at så må det være en demo vare. Tror stadigvæk ikke at han får fuld pris refunderet.

superman skrev d. 03-04-2015 21:03:41


Selvfølgelig gør han det. Han kan prøve lortet i 14 dage og finde ud af, at det var sku ikke lige det og sende den retur. Og få det fulde beløb retur.

Sådan er det at være online forhandler :)


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af canny d. 03-04-2015 23:21:16.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2015 23:06:15
Svar/Indlæg:
1334/15
#15 - beklager men du kan aldrig udtale dig på forummets vegne!..

Så lær venligst at argumenter over HVAD du nu skulle være utilfreds/imod?. Så ville både jeg og alle andre ha` en chance for at forstå hvad du egentlig mener - not?...

Bare en årsag/begrundelse - og vi bliver slet ikke uvenner over forskellige meninger så længe de blot bliver pænt fremførte uden personlig tilsmudsninger, som så mange andre ynder i forbindelse med deres mindreværdskomplekser - hårde hjemmeliv hvor konen bestemmer/tjener mest osv. osv. :)

Og venligst husk dette!

Hvis du har en mening ud over din kones - bør du finde mod til, at komme frem med den selv!.

Ellers har du jo noteret dig selv som kujon, der ikke tør blande dig i de debatter, der jo for alle både kan resultere i plus og minus - not?..

Ingen gider høre på folk, der står bag en afskærmning af nogen art, og kaster rådne tomater over som spredehagl - veller?. :)

Husk at det er uenighed der er vejen frem, og enighed der lader verden gå i stå!!! :)

Jeg lover dig skam, at modtage dig med ekstra blød hånd - ti ta ti tah mon ami :)

Uanset din kone ved du har en "lille" så er vi slet ikke så nærtagende herinde, så kom nu frit frem med dine meninger. Vi lever jo i et demokratisk land, så du har skam også en stemme - uanset hvorledes den lyder :)

Mvh. - Kim


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af korsk d. 03-04-2015 23:20:46.


loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 23:26:17
Svar/Indlæg:
1351/206
Du misforstår mig :/

Der Har været emner med lige nøjagtig proshop oppe de sidste par månder hvor folk har fået fra taget x kroner ved tilbAge leveret vare. også mindre brugt end end den skærm .

Det Det var det jeg mente med forumet.
Jeg håber bestemt for #0 i har ret men men tvivler


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2015 23:37:57
Svar/Indlæg:
1334/15
Hej igen - jeg tør jo ikke kalde dig min ven - vel ven :)

Nå men hvis jeg skal prøve, at tyde dit indlæg, mener du vist, at nogle har fået færre kroner tilbage fra ProShop efter en tilbagelevering?. :)

Og ja - det er der såmend intet nyt i, da en vare skal tilbageleveres i hovedsageligt samme stand som den blev leveret i.

Hvorledes den aktuelle vares tilstand så var i, kan man jo så kun gisne om, og hvis ikke der er nogen beviser for dårlig dit og dårlig dat (you know), er det jo ord mod ord, og man må nødvendigvis nøjes med det forretningen nu engang tilbagebetaler :)

Som forbruger har vi skam mange problemer - og som sælger har man absolut ikke færre!. :)

Nå men jeg var på bakken i går sammen med nogle dejlige unge mennesker, hvor jeg selvf. skulle vise hvordan man (jeg) i form af en flok langsomme grise (ribsteakes add libitum)kunne spise langt mere end de øvrige. Mums Filibabba - men jeg blev sku lidt træt i mine små øjne - you know :)

Så nu må jeg vist ind og hvile øjenlågene lidt hehe...

Vi ses/høres venner......
Mvh. - Kim


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af korsk d. 03-04-2015 23:43:00.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2015 23:40:23
Svar/Indlæg:
3385/80
#9 "Nu bad jeg egentlig om folks erfaringer med returneringer hos Proshop"

Det er ikke hvad du skrev i din første post. Lad mig opfriske:

"Jeg tænker primært om jeg får det fulde beløb tilbage"


Og det har du fået svar på. Jeg tvivler også.


superman
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 23:51:56
Svar/Indlæg:
894/91
#17 Ja og det ved du alt om. 🙂 Tror desværre ikke på det, men håber da at det kan lade sig gøre for ham.


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
03-04-2015 23:54:58
Svar/Indlæg:
159/58
#21
Hvordan kan man udtale sig omkring dette emne uden at have prøvet det eller stået i samme situation.

Jeg havde regnet med folk der havde prøvet lignede ville komme frem med svar, ikke folk som bare havde holdninger og teorier


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
03-04-2015 23:58:38
Svar/Indlæg:
1500/79

#21
Hvordan kan man udtale sig omkring dette emne uden at have prøvet det eller stået i samme situation.

Jeg havde regnet med folk der havde prøvet lignede ville komme frem med svar, ikke folk som bare havde holdninger og teorier

soedfyr12 skrev d. 03-04-2015 23:54:58


Jeg har prøvet det flere gange og har haft ingen problemer med at returnere varer som jeg havde brugt i flere dage :) Det har du i din gode RET til!


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
04-04-2015 00:00:52
Svar/Indlæg:
159/58
#24
Godt svaret! Et svar jeg kan bruge til noget, tak skal du have! 🙂


sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
04-04-2015 00:36:43
Svar/Indlæg:
353/59
Min erfaring med Proshop: Forvent det værste, fordi de er absolut i stand og villige til at levere det værste du kan forestille dig.

Fx kan du risikere at opleve at den lille mangel i emballagen du returnerer varen med bliver til en fuldstændig flækket flamingo med store revner i kassen efter indlevering hvis du da ikke har dokumenteret den nogenlunde intakte emballage ved tilbagereturnering.

Hvis de så mod forventning ikke røvrender dig kan du blive positiv overrasket, det er også dejligt.

http://hwt.dk/Forum/336661/Pro...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sortiarius d. 04-04-2015 00:38:43.


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
04-04-2015 08:20:40
Svar/Indlæg:
983/167
Proshop kan du ikke stole på, jeg er færdig med at handle der efter rigtig mange år.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 10:56:22
Svar/Indlæg:
2131/173
Min seneste erfaring med Proshop er at deres RMA-afdeling har strammet op, jeg har således ikke haft problemer med returnering af varer.
Dog skal du være opmærksom på - som flere brugere allerede har pointeret - at butikken har ret til at trække et beløb fra ved returnering af produkter der har været i brug.
Det er en individuel vurdering i alle tilfælde.

Men tag kontakt til deres tekniske afdeling, de plejer at være til at snakke med.


zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
04-04-2015 11:16:02
Svar/Indlæg:
701/7
#28
"Dog skal du være opmærksom på - som flere brugere allerede har pointeret - at butikken har ret til at trække et beløb fra ved returnering af produkter der har været i brug."

Det er simpelthen ikke korrekt, så længe en varer returneres i væsentligt samme stand og mængde, har forbrugeren ret til at få hele købesummen refunderet. Altså både prisen på produktet og fragten.

En forbruger skal oplyses før købet, at enhver form for brug af produktet vil medføre tab af fortrydelsesretten. Ligesom man bliver ved medie- og spil-køb, parfumer etc.

Reglerne er ret klare.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 12:34:03
Svar/Indlæg:
2131/173
29

Det er simpelthen helt korrekt.
Som jeg også skriver - det er en individuel vurdering, eksempelvis er emballagen i visse tilfælde en del af spørgsmålet.

"Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. Ved produkter i blisterpakninger der ikke kan lukkes op uden at ødelægge emballagen, gælder returretten naturligvis stadigvæk."


Reglerne er ret klare.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 04-04-2015 12:34:21.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 12:39:26
Svar/Indlæg:
2131/173
Hvis emballagen har betydning for muligheden for at sælge varen som ny, kan forbrugerens bortskaffelse eller ødelæggelse af emballagen betyde, at der kan ske fradrag for denne værdiforringelse.

De nye regler i forbrugeraftaleloven er en konsekvens af et nyt fælles EU-direktiv. Direktivet er også blevet implementeret i købeloven.


Kilde. Forbrugerombudsmanden.
http://www.forbrugerombudsmand...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 04-04-2015 12:40:45.


zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
04-04-2015 13:30:31
Svar/Indlæg:
701/7
#30/31
Korrekt, at et stykke flamingo er knækket, inde i selve indpakningen, har ikke ændret på produktets værdi. Flamingo er desuden lavet til, at knække ved hårde stød.

"Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde..." - Præcis, det betyder, at den skal sendes tilbage på samme måde. Ligesom, når du køber sko på nettet, så må du ikke sendes dem retur i skoæsken med et pakkelabelen på æsken, medmindre du modtog dem på den måde.

Har #0 modtaget skærmen i dens originale kasse med et pakkelabel på siden, så sendes den tilbage på samme måde. Var den pakket ind i en ekstra kasse sendes den tilbage i den.

Jeg ser ingen grund til, at Proshop skulle nægte #0 den fulde købesum tilbagebetalt.

#0
Jeg synes du skal tage kontakt til Proshop efter påsken, og sige at du gerne vil benytte dig af din returret. Skulle der opstå problemer, skal jeg med glæde give Proshop et kald og diskuterer købeloven, med endnu en uvidende teenager.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af zylichh d. 04-04-2015 13:31:06.


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
04-04-2015 14:13:09
Svar/Indlæg:
159/58
Alle tiders Zylichh, jeg håber nu de er til at tale fornuft med 🙂


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 14:52:59
Svar/Indlæg:
2131/173
32

Jeg er heller ikke ude på at diskutere hvorvidt du ved mere eller mindre end teenagere.
Som jeg også skriver, tror jeg ikke at 0 får problemer.
Men som jeg også skriver, kan Proshop fratrække et mindre beløb hvis de anskuer varens værdi som forringet.
Dermed ikke sagt at de gør det.
Tak for tålmodigheden og attituden, ikke mindst.



Off topic - jeg afleverede en CPU "i samme mængde og stand" men fordi jeg havde haft køleren monteret, blev jeg trukket et mindre beløb i retursummen.
Det synes jeg i øvrigt også er helt i orden.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 04-04-2015 14:56:16.


zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
04-04-2015 15:08:37
Svar/Indlæg:
701/7
#34
Om Proshop i denne sag er berettiget til, at fratrække et mindre beløb er jeg ikke enig i.

Attituden? - Den uvidende teenager, var henvendt til den normale supporter hos edb-netshops, ikke dig 🙂

Medhensyn til dit "CPU eksempel" - Så kommer en ny køler normalt med pre-installeret kølepasta. Sætter du køleren på og bruger den, så er kølepastaen jo ikke længere i samme mængde. I den sammenhæng er jeg helt enig. Havde køleren været ubrugt, men cpu'en testet, ville der ikke være noget problem i at få hele købesummen tilbage.

God påske 🙂


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 17:28:23
Svar/Indlæg:
1334/15
Ahemm - Problematikken vedr. returnering i hel eller næsten hel emballage - versus efterfølgende regning ligger jo i at:

Forretningen vil ikke modtage returvarer, med en emballage der er i så dårlig stand, at den ikke længere kan kaldes forsvarlig til genforsendelse af givne vare til en ny kunde!.

Omemballering koster både mandskabstimer samt materiale omkostninger.

Det er forretningen der vurderer eller snyder med, hvorvidt emballagen er i orden eller ej, så derfor skal/bør man ALTID tage billeder af både modtagne, oplukkede samt nypakkede/afsendte pakker for sin egen dokumentation/sikkerheds skyld :yes:

Nothing more - nothing less

Mvh. - Kim


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
04-04-2015 17:45:09
Svar/Indlæg:
159/58
Flamingoen er ikke så skadet at den ikke stadig kan benyttes til en forsvarlig forsendelse.

Som de fleste ved kommer en skærm i en kasse, i denne kasse er der nederst en flaming ramme som skærmen ligger ovenpå, så ligger der igen en flamingo ramme, på den øverste ramme er der nogle rum til kabler og ligende der medfølger, det er væggen mellem 2 af disse rum der er gået i stykker, så rammerne der holder skærmen er stadig 100 % og kan sagtens bruges til at sende skærmen forsvarligt


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 18:14:01
Svar/Indlæg:
1334/15
#37

Ja men jeg tror dig skam gerne, og så er der desværre dokumentationen og afsluttende vurdering fra firmaet tilbage.

Hvis ikke man nu om dage helgarderer sig som kunde (umuligt ifølge div. lovgivning), så står man hurtigt tilbage overladt til div. forretningers nåde i mange situationer - øvè :)

Og uanset jeg har handlet med aktuelle firma en del gange uden problemer, betyder dette så heller ikke, at noget firma overhovedet kan stå fri for kritiske situationer for nogle få uheldige :yes: 😀


Freedom
 
Superbruger
Tilføjet:
04-04-2015 19:03:58
Svar/Indlæg:
978/63
Du får den byttet uden problemer. Jeg har byttet alt jeg ikke har villet have alligevel uden problemer.


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
04-04-2015 19:13:23
Svar/Indlæg:
983/167
Jeg tror du skal regne med at de trækker et beløb fordi de får den ikke tilbage i samme stand, som da du modtog den. Det vil sige flamingoen og det plast du har pillet af, kan du ikke fixe, så de får den ikke retur i samme stand som da du modtog den.

Proshop er blevet nogle banditter og man kan ikke stole på deres medarbejder. (Det kommer fra en tidligere stor kunde) som er slut nu.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 19:28:35
Svar/Indlæg:
1334/15
#40 - yaik

Venligst undlad tredjehånds ikke dokumenterede negative udtalelser, da vi så er ude i det rene anarki, hvor alt bare kan skriver/digtes/lyves om!.

Og så har vi intet brugbart forum længere :no: 🙂


superman
 
Superbruger
Tilføjet:
04-04-2015 19:43:49
Svar/Indlæg:
894/91
#41 Lad dog være at med skriv hvad folk skal undlade i deres kommentarer. Det har du ikke nogen indflydelse på. 😕

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af superman d. 04-04-2015 19:50:17.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 20:23:19
Svar/Indlæg:
1334/15
#42 - Øh jo jeg har da helt bestemt - i og med jeg skriver om det!. Det er netop dèt alle debatter drejer sig om :)

Du skriver jo (forhåbentligt) hvad du er uenig i, og det samme gør jeg!.

Jeg ved også en hel del mere om debatter end dig, så derfor er det en velment advarsel til #40 om ikke at komme med bemærkninger der EVENTUELT kan ramme ham selv, da ingen overhovedet kan få personlige endsige faktiske oplysninger fra personer ude i 3-4`person 🙂

Hvis du ikke forstår dette, vil jeg meget gerne uddefinere det endnu mere, da jeg ikke har det godt med, at nogle ser mig som en potentiel modstander, hvis det bare er kommunikationen der fejler :yes: 🙂 😀
Fortsat god dag
/Kim



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 04-04-2015 20:26:20.


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
04-04-2015 20:46:24
Svar/Indlæg:
983/167
#41 Hvad Fanden mener du med det?? ( Venligst undlad tredjehånds ikke dokumenterede negative udtalelser ) Det er ikke noget med tredjehånds osv...det er sku mig Proshop har snydt. Så venligst ikke skriv eller udtale dig om noget, du ikke ved en skid om.. ☹

Læs her

https://dk.trustpilot.com/revi...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Polle68 d. 04-04-2015 20:48:40.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 21:49:27
Svar/Indlæg:
1334/15
#44 - ret enkelt!.

Du skriver: Proshop er blevet nogle banditter og man kan ikke stole på deres medarbejder. (Det kommer fra en tidligere stor kunde) som er slut nu

Denne information er jo en 3 parts oplysning ingen herinde har nogen som helst mulifhewd for, at vurdere som sandsynlig :)

Så hop venligst tilbage i hullet, og tænk over dette, før du springer i luften igen - tak :)

Hvis du stadigvæk ikke forstår pointen - er du da stadigvæk velkommen til, at søge hjælp om problemstillingen, da du vist ikke lige har tjeck på denne 😀

Fortsat god aften

Og jeg har så lige fået en masse dejligfe unge mennesker (søn og venner) på besøg, så må nødvendigvis komme tilbage en del senere!.

Men der er da helt sikkert andre kloge hoveder herinde, der kan gelejde dig gemmem din manglende viden omkring problemstillingen, så du ikke står helt alene tilbage 😀

Vi høres helt sikkert ved, når jeg får tid 🙂

Fortsat god påske
/Kim


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
04-04-2015 22:40:11
Svar/Indlæg:
983/167
#45 Jamen jøsses dog, Den stor kunder er jo mig, jeg har smidt over 50k hos proshop (shg) igennem mange år, men det er slut nu. Så det kommer ikke fra nogen tredjehånds men fra manden selv der er blevet Bollet i Rø... af Proshop. Det lader til du udtaler dig om noget du ikke fatter. 😉

For at skære det ud i pap så er 50k = 50000 Kroner ( Danske kroner) så du forstår det 😛


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Polle68 d. 04-04-2015 22:41:46.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 22:51:35
Svar/Indlæg:
1334/15
#46 - 50000 bananer er småting i forhold til hvad jeg har handlet for hos div. forhandlere, så hop du bare tilbage i kassen igen :)

Hvis du gennem tiderne har brugt over 50000 ved samme forhandler - er blevet snydt - og ikke blevet klogere under vejs - behøver du vist ikke at sige mere - vel?.

Nå men vi må vel alle betale vores lærepenge - nogle langt mere end andre?...

Men derudover så kom venligst fremover frem med alle oplysningerne, så vi alle kan danne os et indtryk over, hvor meget du har dummet dig i hvilken situation - i stedet for, at spille dumsmart med bagudvirkende kraft på andres bekostning!

Mange tak
/Kim


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
04-04-2015 23:21:34
Svar/Indlæg:
983/167
#47 Jeg gider ikke diskutere med en uvidende person der prøver at spille smart og spolere et emne og samtidig ikke fatter en skid 🤡 Tilbage til topic så tror jeg ikke du får det fulde tilbage, men du kan da håbe. Skulle du ringe til dem for at spørge, hvad de siger til det flamingo og manglende plast, så skriv vedkommenden navn ned du snakker med, + klokken og dato, fordi de kan ikke huske hvad de lover en, og laver om på det de siger til deres egen fordel. (taler som sagt af egen erfaring med proshop og retur vare )

Svaret blev redigeret 6 gange, sidst af Polle68 d. 04-04-2015 23:31:29.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-04-2015 23:29:28
Svar/Indlæg:
5224/222
Torsk er tæt på at vinde prisen som den mest irriterende person på hwt :no:


superman
 
Superbruger
Tilføjet:
04-04-2015 23:43:47
Svar/Indlæg:
894/91
Sad lige og tænkte det samme. 🙂
Det bedste man kan gøre, er nok bare at ignorere hans lange og kedelige kommentarer.


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
06-04-2015 20:51:31
Svar/Indlæg:
983/167
Husk at give en tilbagemelding hvad du finder ud af. 😉


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
06-04-2015 21:18:48
Svar/Indlæg:
159/58
Jeg skal nok lige give en status når jeg har talt med dem, og jeg har fået penge tilbage 🙂


soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
07-04-2015 11:20:29
Svar/Indlæg:
159/58
Jeg har nu haft talt med dem omkring returnering.

Talte med en fyr der hed noget med D, fangede slet ikke hans navn.

Han mente ikke at det ville få nogen indflydelse at jeg havde pillet filmen af. I teknisk afdeling, som tager sig af vare der er kommet retur, kigger de efter ridser og lignende.

Nu prøver jeg at sende den ind idag og så må jeg se hvad der sker 🙂


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2015 18:42:46
Svar/Indlæg:
1334/15
#49

Flot kommentar fra èn, der hedder NUTZ (skør) 😲

Men du skal da gerne få fred i denne tråd 🙂

#0 - beklager OT 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 07-04-2015 18:44:31.