ofte man ser det fælder til ryge i lukusfælden på Tv3...
jeg tror også renten er høj, men slipper for stå skoleret i Banken. Du skal låne penge af større beløb...
Det ser ud til ikke koster noget låne penge ved dem. Jeg ville læse papir godt igennem...
Det billigere end låne penge i banken. 🤣 Jeg stoler ikke rigtigt på Cdon..
39 kroner er langt laver end renten i banken for have 10.000 kroner stående... Jylland giver de 3,3% i rente. Kreditrente er langt lave ved lån til køb af vare til 10.000 kr. Udfra papiret kan købe varen og have pengene til stå i banken og tjene penge. 3,3% i rente vil gøre endnu billigere handle ved Cdon...
Det er en fin kampagne og jeg har selv tidligere benyttet mig af lignende tilbud. At man får en vare før man skal betale den (bemærk, vi taler rent kredit og ikke afdragsordning) er da bare en bonus. Hvis jeg havde valget mellem at betale et beløb idag eller imorgen, så vælger jeg da altid imorgen. Fuldstændig uanset beløbets størrelse. Principielt er det bedst at udskyde betaling.
Cdon er desuden en stor, velkendt og velfungerende forretning, så der burde heller ikke være nogle bekymringer.
Til OP - beklager OT, har ikke lige umiddelbart nogle gode bud til et kabinet, da jeg selv er helt i den anden ende af skala'en med nogle små, minimalitiske cube kabinetter.
11
Det virker for billigt til være sandt.
Leasey har kørt i mange år med købe og betal over tid.
Du ville i princippet kunne købe en bærbar til 10000 kr og give 39 kr i gebyr. Du vil få 80 kr ved have 10000 kr stå i banken. Du vil have 80 kr mere og varen tidligere...
Forstår ikke helt, hvad den her tråd går ud på.
1: Er det fordi han ikke har råd til et kabinet til 1K?
Har du prøvet Vi*** Lån?
2: Ellers fordi det er en reklame? Han vil gerne opgradere til
3xSLI, men ikke har råd til et kabinet!?
3: Fordi den sidste gpu og bk er til RMA?
Det gi' ingen mening, når hans elregning kommer ind ad døren.
'Hvad med bare at anbefal manden et kabinet i stedet for at spamme tråden med off-topic.
Hvordan #0 betaler for det, kan da aldrig være andres bekymring.
Af dem du selv har fundet, er Storm Trooper klart at foretrække.
'Hvad med bare at anbefal manden et kabinet i stedet for at spamme tråden med off-topic.
Hvordan #0 betaler for det, kan da aldrig være andres bekymring.
Af dem du selv har fundet, er Storm Trooper klart at foretrække.
Hvad med antec m-1100 Military Green det er ret billigt hos mm vision https://www.mm-vision.dk/Antec...
Ved dog ikke om det er v2 modellen som også kan få til lige under 700kr
700kr
1100kr
Er stormtrooper de 400kr i forskel det værd?