Skal man ikke bare have et kabinet hvor sit hardware kan være i og så være så stilrent som muligt og lydløst og så det ser godt og pænt ud når man ser det på 🙂
Det ser godt ud det Zalman,det dælme billigt. :yes:
Er det til at skille ad eller er det popnittet sammen?
Når man er inde og se sig om under Køb og Salg her på siden undrer det mig lidt at 90% af alle de computere der bliver købt og solgt der inde er bygget i nogle (undskyld udtrykket) billige møg kabinetter...
Min holdning er, at hvis det skal være godt kram der er inden i, skal det også være kram det skal puttes i...
Jeg har de sidste 3 gange jeg har skiftet kabinet brugt +1200,- pr kabinet og det syndes jeg ikke er for meget.
De sidste 3:
Cooler Master Cosmos S ca 1500,-
Silverstone SUGO SG04-FH ca 1500,-
SilverStone Fortress FT03B ca 1200,-
Er det kun mig der har den holdning, eller er det fordi folk med gode kabinetter bare beholder dem længere???
Hvad har i selv og hvorfor?
Super hvis du gider det 🙂
Det lyder godt så jeg også fri for at bruge min dremel til at fjerne de 5'25 bay dem har jeg nemlig ikke noget at bruge til. 🙂
kan man evt se lidt billeder ?? har selv idag modtaget mit Corsair 900D fra Bj-Trading :)Corsair 900D. - Gav 2.599,00 ny pris i sin tid.
Mit valg af Kabinet er kun taget efter hvor mange radiators jeg kunne putte i, da jeg bruger 3x Rads har jeg brug for pladsen.