Det er fint i længden - ingen problemer. Først når du går over 1.4v skal du have fat i ordentligt vandkøling.
#2 som #1 er inde på er der ikke noget problem ved det i #0, det ser helt ok ud.
Hvilken prim95 bruger du? Min når over 80C ved 4.4 Ghz.
Du har en 5820K Haswell-E og han har en 4820K Ivy Bridge-E, det kan ikke helt sammenlignes. Han har Quad core du har hexa core og dertil er det kendt at Prime95 belaster Haswell ustyrligt meget mere end hvad realiteten er 🙂
Btw glæder mig til selv at få prøvet et 5820K'er af når den engang kommer fra Tyskland 😉 - har ram og bundkort parat 😀 - kabinet kommer i næste uge.
#4 ser ud til du har fået en i den gode ende, flere der skal på 1.4 til 1.45v for at nå samme hastighed så at du kan holde dig hvor du er virker godt og hjælper også på din temp.
Du har en 5820K Haswell-E og han har en 4820K Ivy Bridge-E, det kan ikke helt sammenlignes. Han har Quad core du har hexa core og dertil er det kendt at Prime95 belaster Haswell ustyrligt meget mere end hvad realiteten er 🙂
Btw glæder mig til selv at få prøvet et 5820K'er af når den engang kommer fra Tyskland 😉 - har ram og bundkort parat 😀 - kabinet kommer i næste uge.
#8 og PSU ikke mindst 🤡