Alt afh. af hvilken opløsning du vil spille i og hvor meget eye candy du vil have... Hvis du kan holde dig til noget grafikkortet kan følge med til kan du sagtens spille på den 🙂
Altså det setup kan jo trække alle spil på markedet, så det er da ganske udemærket så længe du ikke forventer high / ultra grafik i GTA 5, Crysis og andre krævende spil.
Det vigtige er jo om maskinen dækker dine behov, gør den det er der ingen grund til at købe noget nyt.
Note jeg har hørt dårlige ting om de Energon strømforsyninger, men ved ikke så meget om det emne, så der må nogle andre lige byde ind.
Ja ved godt det med energon strømforsyning, har jeg også skrevet selv. Skal også have den skiftet ud så hurtigt som muligt så den ikke ødelægger det hele :)
16 Du spurgte om en ssd var nok. Klart svar er ja.
Du spiller i HD kan nøjes med det grafikkort. Igen, du sætter indstilling i spillet. Du kan køre software hjælpe med sætte indstilling optimalt til dit gfx.
Personligt synes jeg 8 gb ram er lidt i en ny pc.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 11-04-2015 00:07:14.
Krallex for helvede det er kun din selv der kan vurdere om din pc er god nok, er du ikke tilfreds med hvor mange fps den levere i diverse spil jamen så er det nok på tide at opgradere noget af hardwaren, det er fandme utroligt med dig, det er somom di søger bekræftelse på hver enkelt ting du gør.... Undskyld stavefejl osv. Er lige kommet hjem fra byen men du er fandme ved at blive en belastning
Uanset hvor stiv CMJ er, har han da en pointe. Groft sagt, kunne du lige så godt spørge om folk synes det er ok at din yndlingsfarve er grøn. Hvor skulle brugerne vide fra om du har brug for to drives eller ej, og når du skriver "spil" har vi ikke en jordisk chance for at vide om du mener 7-kabale eller Watch Dogs. Nogle af dine topics burde du placere i soapboxen.
Er min Kingston V300 V300 240GB ssd ikke god nok? Skal jeg have en mere eller?
Tja, jeg bruger en 120GB version til Windows 8,1 via BootCamp i min Mac Pro. Trods SATAII kører den altså ganske fint. Jeg har OS X på en 512GB Samsung XP941 (1GB læs/skriv), og jeg bemærker ikke den store forskel ved alm. brug.