Jeg 2560*1440 og med sli 780ti ...
Køre jeg kun med 1 Kort så blier bf4 og swtor altså ikke pænt at se på.
Hvis du skal der op skal der altså power til.
Jeg venter på 980ti så jeg kan sælge mine 780ti
Tak #13. Et dejligt klart svar, og da jeg som sagt regner med at ville prøve Gsync er det (helst) et Nvidia-kort jeg går efter. Jeg kender godt til AMD og Freesync, men har ikke rigtig set nogen test af det endnu.
Nu har jeg som nævnt et GTX770 Lightning i forvejen, så jeg er rimelig glad for MSI's køleløsninger. Hvis jeg så vælger dette:
http://www.edbpriser.dk/grafik...
Er der så nogen der har et bedre forslag til et godt velkølet GTX 970? Jeg vil så prøve at OC' det som Gripen90 foreslår vha MSI Afterburner. Måske et ASUS DC kort? eller ??
#15 Okay. jeg vil da prøve at tage et kig på dem, men jeg må nok erkende, at jeg er allergisk overfor støj 🙂
Har brugt en del penge på støjsvag PSU (coolermaster) og CPU-køler (Noctua), så det ville være lidt synd at ødelægge det. Men på den anden side, hvis det er det der skal til, så må det være sådan 😀
Tak for tippet.
#15 Okay. jeg vil da prøve at tage et kig på dem, men jeg må nok erkende, at jeg er allergisk overfor støj 🙂
Har brugt en del penge på støjsvag PSU (coolermaster) og CPU-køler (Noctua), så det ville være lidt synd at ødelægge det. Men på den anden side, hvis det er det der skal til, så må det være sådan 😀
Tak for tippet.
Mange tak for opfølgningen.
Ak ja. Det er blevet noget mere kompliceret med årene. En gang skulle man bare købe et Matrox Millennium, så var man godt kørende. Indtil der kom noget der hed DirectX. Siden da har man måttet vælge "side" 🙂
Når man så vælger i dag, så gælder der SLI,Vsync vs CrossFire,Freesync.
BTW, var det ikke meningen, at Freesync ikke behøvede noget specielt indbygget i monitoren sådan som Gsync gør?
Forstået sådan, at alle monitorer med Display Port burde virke med Freesync? Eller har jeg (som sædvanligt) misforstået noget her?