Satte mit download i gang i aftes og håber og krydser fingre for at komme i gang i aften.... altså efter 24 timer 🙂 (50/50 mbit) De burde da have lavet det som noget P2P i stedet
Enig, men tror ikke du skal forvente at den er færdig, satte min igang i går aftes klokken 20 (sådan ca.) og den har nu nået 26 GB.. da jeg kørte på arbejde i morges lidt i 8 havde den hentet 11 GB 😛
Er dybt misundelig :( flyttede fra Christiansfeld (fiber) til Århus (yousee kabel), så nu er jeg desværre strandet på TDC's standard hastigheder.. kan dog heldigvis der hvor jeg bor justere den til 35/35.. 🙂 Og til lejligheden hvor den skulle hente 60 GB har jeg ændret den til at køre 50/20 (den del er faktisk smart nok ved yousee)
Det skal trodsalt siges at yousee holder den hastighed de lover.. men den kan bare ikke være med rent prismæssigt i forhold til hvad jeg fik ved fiber..
Så havde jeg da godt nok søgt lidt rundt i internettets skumle kroge for at hente det via P2P på torrents... Der er flere mennesker jo lige med højere hastighed 🤡
Rigtig fedt spil, har næsten brugt alle de penge som man fik hehe. 2 biler og en garage som jeg troede var en lejlighed jeg købte. 🙂 spiller køre rigtig godt, ingen stutter eller noget.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af gabbo d. 15-04-2015 15:44:27.
Surt ikke at kunne spille når nu man har ventet på det. Har det både til PS3 og PS4.. Overvejede faktisk også at købe det til PC. Er der nogen som ved om man kan transfer character fra PS4 til PC når man allerede har transferred den fra PS3 til Ps4?
500K er nu ingenting i GTA. Jeg klarede Criminal Mastermind sidste weekend til 10 mio. Mine stats siger at jeg har tjent knapt 33 mio i online 🙂
det vil jeg mene man kan, alstå flytte character, selvom man har allerede ggjort det fra ps3 til ps4. Ja det er ikke ret meget, men flere kommer, skal lige lære det hele at kende, for har aldrig spillet gta online før, kun sp.