Psu er overkill i W men det er ikke noget at klage over, det er et nice system og det ser også flot ud.
Er det ikke noget at vinduet er kvadratisk? For så kunn du jo dreje det 90 grader og få 2 fans til grafikkortene, det var noget jeg yavde prøvet om det gav noget da det er lige til :)
Ellers et dejligt kabinet som jeg også selv har haft
FEDT SETUP :)
spørgsmål :
Grippen - Er en 5820 nok eller skal man op i en 5930
for de 40 lanes, eller er forskellen så lille alligevel ?
Tænker selv på Z97// X99 setup
og X99 trækker mest.
skal køre med ET eller 2 GFX og SSD / M2 disk.
FEDT SETUP :)
spørgsmål :
Grippen - Er en 5820 nok eller skal man op i en 5930
for de 40 lanes, eller er forskellen så lille alligevel ?
Tænker selv på Z97// X99 setup
og X99 trækker mest.
skal køre med ET eller 2 GFX og SSD / M2 disk.
#0 si mig hvad arbejder du som, siden du har råd til at skifte highend system som vi andre skifter underbukser.. 😉
Er der nogen forskel i div ting og sager fra den i7 5820 og til de gamle modeller du har haft ?...
@ kan du mærke nogen forbedringer på programmer og spil osv. ?
Ja strømforsyningen er vildt overdimensioneret selv min supernova 1000 p2 er overdimensioneret til min pc(2xgtx 680 4gb og i7 4790k 4.5ghz).
Ville som nogen nævner gøre noget ved cpu køleren så du kan bruge 2 blæser til grafikkortene da jeg ved at det ene af mine 2x asus gtx 680 dcu2 4gb blive lidt varmt (støjdæmpet kabinet)
Du har valgt et msi krait bundkort (som jeg også har bare i Z97 versionen som jeg nævner i en af dine andre tråd) med mindre det er pga ydelsen så synes jeg det er synd for jeg synes ikke man kan se det sorte og hvide tema der er på bundkortet.
Du har 3 grafikkort (som jeg er blevet frarådet) hvilken skærme har du (går ud fra du gamer når du har 3 grafikkort)
ja altså det vare mere generalt om du kunne gøre noget ved cpukøleren,(#3 skrev godt nok om vinduet kunne drejes 90 grader som jeg misforstod lidt i farten), så du kunne have 2 blæser i vinduet fordi jeg ved at med 2 kort kan det ene blive meget varmt og så må det en af dine kort bliver meget varmt når du har 3
Kan dog ikke se om det er ref kort du bruger (ligner det dog ikke)
Køre du x16,x16 og x0 eller 3x x8 med grafikkortene?
Nice setup Gripen. 😲
En PSU kan da aldrig blive overkill i min verden. 🙂
Har du kørt nogle benchmark med det nye hardware, tænker om du har højere score end det gamle x79 setup?
Lækkerier. ;)
Det jo et ældre case, hvad gjorde udfaldet?
Ser lækkert ud!
Hvad er årsagen til at du ikke tog din nyindkøbte EVGA Supernova PSU i brug?
Man sælger da ikke sine Transformers :no: :no:
Hvilke har du?
Sygt nok... tænkte det var dit gamle legetøj du solgte, ikke sådan en kæmpe samling.
Har du en liste et sted over dine G1 figurer?