kenskab til synodroid app

Diverse d.  25. april. 2015, skrevet af ruma01
Vist: 545 gange.

ruma01
 
Superbruger
Tilføjet:
25-04-2015 21:18:59
Svar/Indlæg:
140/27
Hej, jeg er på udkig efter en nas, men er lidt i tvivl hvilket mærke jeg skal vælge, valget står mellem qnap og synology, og har læst en del om begge mærker, og en af de funktioner jeg rigtig gerne ville anvende er muligheden for at downloade torrents fra telefonen og lagrer dem på nas'en.

jeg har fundet synodroid til synology som ser ud til det er muligt med den app, er der nogle der har erfaring med lige den app?

er der nogen der kender en ligende app til qnap?

og anvender android hvis der skulle være tvivl om det, men findes det også til ios?

Rune
cybercb
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
25-04-2015 21:58:50
Svar/Indlæg:
1451/40
Synology har deres DS download som App både til Android og IOS, den kan det du søger og jeg har brugt den et par gange 🙂
Du finder den Torrent du nuengang vil hente via den indbygget browser i Appen (ved faktisk ikke, om man kan få Android til at smide Torrenten videre via den indbygget browser og til DS download), hvorefter du sætter den til at hente Torrent via NASsen, simple og ligetil 🙂



Ved ikke om Qnap har noget lign.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2015 21:59:20
Svar/Indlæg:
3385/80
Til Synology har jeg haft brugt deres Download Station. Den fungerer f.eks. ved at den kigger på en mappe, og hvis den ser en ny torrent-fil der, så går den igang med at hente den.

Den kan også sættes op til at kigge på et RSS-feed.