Ved at blive sindsyg .. har googlet og tubet problemet uden held med de løsninger der var ... pludselig ud af ingenting fucker mit system op og har ingen lyd .. stort fedt flot rødt kryds over højttaleren i højre nederste hjørne. Jeg har været i services.msc og pillet i Plug and play uden held. jeg har forsøgt at opdatere alt .. jeg har nye driver. jeg har slettet alle lyd drivers og installeret de nye .. uden held ... OG nu er jeg løbet tør for ideer ... DJÆVLENS VÆRK at spille GTA V uden lyd !!
Kører Win7 64bit asus max. VII gene 4790 Titan GFX temps er normale standard onboard lydkort drivers osv Lyslederkabel imellem MB og højttalere .. ingen problemer indtil nu før dette ... gætter på øv ! 😩 😩 😩
Dyre råd er ne dyre ... ?
Formentlig er der én der før mig har prøvet det og fundet løsningen så please help ...
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Blackwater d. 26-04-2015 01:20:02.
Bruger du AVG? Har oplevet at AVG genkender en fil som farlig, og fjerner den, hvorefter lyden holder op med at virke.. Tjek i din virus vault eller hvad det hedder, og hvis der ligger noget, så genskab det (selvfølgelig ikke hvis der ligger onde grimmer virusser 🙂 )
OG jeg forstår ikke helt ... fik jeg ikke forklaret at jeg HAR et fint icon med lyd med et fedt kryds over ?
Det lyder som om der er noget i registeringsdata basen der slår din lyd fra hvis der er kryds over lyd ikonet. Der findes et reg.fix til vista og win7.