Jeg har et CM Silencio 352 og jeg er rigtig glad for dette case, men de to medfølgende blæsere er ikke noget at skrive hjem om. Jeg ville umiddelbart godt have disse skiftet ud med et par stykker som ligeledes er bedre til at trække luften igennem et finmasket støvfilter.
Vil også gerne udskiftet blæseren på min CM Hyper 212 EVO cpu køler, da denne absolut er den mest lydhøre blæser i hele systemet (selv når den er skruet lidt ned).
Hvilke blæsere kan folk anbefale og gerne med en god begrundelse for valget af lige den blæser?
Har også plads til to outlet fans i kabinettet (bag og top), som lige nu er besat af 2 Noctua NF-S12B. Kan dette gøres mere optimalt?
Jeg kan af egen erfaring anbefale be quiet shadowwings 140/120mm pwm og noctua nf-a14 pwm og nf-p12 pwm, sidstnævnte har dog lige kanten mht stilhed, da be quiet har den typiske pwm-klikken, dog i meget lav udgave
Det lyder til at noctua har lidt tilhængere, men hvilke modeller bør jeg kigge på ... taget i betragtning af at 2 af dem skal trække luft igennem et fint filter og en 3. skal presse luft igennem en CPU køler?
Det lyder til at noctua har lidt tilhængere, men hvilke modeller bør jeg kigge på ... taget i betragtning af at 2 af dem skal trække luft igennem et fint filter og en 3. skal presse luft igennem en CPU køler?
Enermax er en overset producent af gode, støjsvage blæsere. Jeg har lige monteret en Magma i fronten af mit kabinet. Selv på max overdøves den af mit grafikkort.
Og prisen er fornuftig. Jeg har også en Noctua, men den er ikke prisforskellen værd.