Står og skal ha mig nogle nye høretelefoner, mine gamle Sennheiser HD 515 er slidt helt ned! jeg tro de er 8 år 😕 jeg gamer kun bf4&hardline
Jeg ville helts ha nogle Sennheiser uden mic, men alle gaming headseter vel desværre med mic i dag. har kigget på dem her. nogle der har dem, eller prøvet dem?? har længe gået og luret på Sennheiser PC 360 G4ME, men hvor meget bedre er G4ME ZERO i forhold til de andre
Bruger
Tilføjet: 29-04-2015 14:54:19
Svar/Indlæg:
1/0
Hold dig væk fra Sennheiser PC360 ihvertifald, har 2 gange haft den sendt ind, pga mikrofonen er gået i stykker. Noget mange døjer med. Vil også anbefale Sennheiser G4ME ONE, det spiller bare :)
Der er en god grund til han ikke skal købe nogle highendhifiheadphones. De er simpelthen ikke lavet til spil, og han vil garanteret være nødt til at have ekstra forstærkning på, da de ikke er bygget til at "performe" under lave ohm som gamerheadsets har- og som du kan trække ud af et normalt lydkort i en computer.
Ja det var jo også lige de tanker jeg hadet :) tro jeg må ha den Game One, selv om jeg ikke kommer til at bruge mic'en ret meget... jeg ikke er fan af ts når jeg spiller, gider ikke høre på folks jammer 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 30-04-2015 02:24:22.
Køb enten beyerdynamic custom one pro hvis du er til bas eller beyerdynamic dt 770 hvis du kan li god lyd kvali. Du kan sagtens købe et hifi headset i 32 ohm ligesom gamerheadsets.
Jeg tænker lige over det, de ser ellers godt ud de der beyerdynamic, jeg var til Lan i weekenden hvor en af mine kammerater hadet købt nogle beyerdynamic one tro jeg de hed
Tak for svar gutter :D ha en god ekstra lang weeeeekend håber vi får noget sol 😎
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 30-04-2015 08:25:33.
Have selv samme problemstilling som dig for lidt siden. Havde et par 205 hd men kiggede på 598 Hd men efter at have hørt dem og beyerdynamic 770 pro 32 ohm oh kunne jeg ikke leve med en åben hovedtelefon.
4sound.dk der kan du evt prøve alle headphones og de er ret pris billige.