Corsairs egne benytter heatshrink og det ser ikke så godt ud. Men cablemod er UDEMÆRKET. De kan sagtens bruges!!
#13 Du må meget gerne spørge om de har et sæt der passer til min Corsair AX1200 Professional Gold Series. Og i hvid. 🙂
Jeg har haft nogle af deres kabelsæt i hænderne og alt er jo relativt, men jeg synes godt nok ikke det er særlig godt. I hvert fald ikke i forhold til det som både Shakmods og IceModz leverer.
Kan man købe direkte fra Corsairs hjemme side og regne med at de sender til Danmark? Søger dette sæt som ser ud til at være udsolgt alle steder.
Professional SeriesT Gold AX1200 Individually Sleeved Modular Cables - White
varenr. CP-8920002
Hej Johan det er præcis hvad jeg har gjort. Men de har anuleret ordren. Og min bank siger at pengene står som reseveret til at Corsair bare kan trække beløbet. Ordre nr har jeg skrevet til dig i PM.Kan man købe direkte fra Corsairs hjemme side og regne med at de sender til Danmark? Søger dette sæt som ser ud til at være udsolgt alle steder.
varenr. CP-8920002
Hej Superman,
Du kan beställa direkt från våran sida ja, du får klicka dig fram till de kablarna du vill ha, sen gå längst ner och ändra till Global (english). Då kan du beställa till Danmark. :)
Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan
Hej Johan det er præcis hvad jeg har gjort. Men de har anuleret ordren. Og min bank siger at pengene står som reseveret til at Corsair bare kan trække beløbet. Ordre nr har jeg skrevet til dig i PM.Kan man købe direkte fra Corsairs hjemme side og regne med at de sender til Danmark? Søger dette sæt som ser ud til at være udsolgt alle steder.
varenr. CP-8920002
Hej Superman,
Du kan beställa direkt från våran sida ja, du får klicka dig fram till de kablarna du vill ha, sen gå längst ner och ändra till Global (english). Då kan du beställa till Danmark. :)
Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan
For kr. Subtotal $39.99
Shipping & Handling $18.50
Tax $12.28
Grand Total $70.77
Og pengene er truket på min konto, men de skriver til mig sådan her.
Hello Sonny,
Thank you for your recent order with Corsair. Unfortunately, our system was unable to process your payment information. Because of this, your order was canceled. Please kindly reorder with PayPal. If you have any further questions, please let me know. Thank you.
Best regards,
Hvad skal jeg gøre her? Håber du kan hjælpe til at jeg kan få mine kabler eller penge tilbage.
Venlig hilsen Sonny.
Hej Johan.
Nordea sagde at der vil gå op til 30 dage. Forstod bare ikke at betalingen gik fint igennem herfra. Og pengene står stadigvæk reseveret til Corsair i 25 dage endnu. De kan jo bare trække dem og sende varen.